بابایی خبر داد:

ورود مدیریت بحران استان تهران برای تخلیه سیلاب از منازل دشت آزادگان

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۵:۵۳
کد خبر: ۸۳۱۳۹۵
ورود مدیریت بحران استان تهران برای تخلیه سیلاب از منازل دشت آزادگان
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: شهرستان آزادگان به دلیل اینکه برای استان خوزستان بسیار راهبردی است، به لحاظ مدیریت به استان تهران واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران ،با اشاره به حضور نیرو‌های استانداری تهران در شهرستان آزادشهر برای مدیریت سیلاب اظهار کرد: نیروهای استانداری تهران نیز همانند سایر دستگاه‌های مسئول برای امدادرسانی در مناطق سیل زده حضور یافتند.

وی افزود: به دستور استاندار تهران معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران در شهرستان سیل زده آزادشهر برای مدیریت و جمع آوری سیلاب در این منطقه حضور یافت.

بابایی گفت: هدف از حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران هم افزایی بیشتر در مناطق سیل زده است و ستاد مدیریت بحران و هلال احمر استان تهران نیز برای تخلیه سیل از منازل حضور به عمل رسانده است.

وی ادامه داد: استان تهران به لحاظ تخصص و امکانات یکی از شاخص‌ترین استان‌های کشور در مدیریت بحران است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران گفت: شهرستان آزادگان به دلیل اینکه آسیب جدی ندیده و برای استان خوزستان بسیار راهبردی است، به لحاظ مدیریت به استان تهران واگذار شد.

وی بیان کرد: ماشین آلات سنگین و ادوات استان تهران به مناطق سیل‌زده استان خوزستان وارد شده و در صورت نیاز تمامی امکانات استان تهران برای امدادرسانی در این مناطق ارسال خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: شهرستان دشت آزادگان ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و ۶۹ روستای آن در معرض خطر سیل هستند، به همین دلیل به دستور استاندار تهران نیرو‌های استانداری برای امدادرسانی و مدیریت در این استان مستقر شدند.

وی افزود: هم اکنون نیرو‌های استانداری تهران برای ارزیابی در دشت آزادگان حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز