به مناسبت سال جدید صورت گرفت:

دیدار نوروزی ریس اداره ورزش وجوانان پردیس و معاونین با فرماندار شهرستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۳۱۷۸۳
دیدار نوروزی ریس اداره ورزش وجوانان پردیس و معاونین با فرماندار شهرستان

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دیدار نوروزی محمد سیفی رئیس اداره ورزش وجوانان و معاونین این اداره با حقیقی فرماندار شهرستان به مناسبت سال جدید  در دفتر فرماندار انجام شد.

 

در این دیدار امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان ضمن تبریک سال نو و ضمن ابراز همدردی با هموطنان مناطق سیل زده کشور، نزولات آسمانی را نعمت و رحمت خدا دانست واظهار امیدواری کرد انشالله از برکات این باران در ۲ ماهه آینده کشور بهره مند شود و تاکید کردند در صورتی که جامعه ورزش و جوانان نیز کمکهایی را جهت ارسال به مناطق سیل زده جمع اوری کرده است با هماهنگی فرمانداری نسبت به اعزام و ارسال اقدام نماید.

 

فرماندار تصریح کرد: ورزش برای تمامی افراد جامعه لازم و ضروری است و مطمئنا اگر افراد جامعه روزانه برای ورزش در زندگی خود برنامه ریزی کنند سلامت جسم و روح برای سالهای طولانی به همراه آنان خواهد بود لذا از مسولین ورزش شهرستان خواست برنامه ریزی لازم در خصوص ورزش روسا و کارکنان ادارات در دو بخش اقایان و بانوان را داشته باشند.

 

امیرالله حقیقی افزود: استعدادهای خوبی در شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه بوده تا با شناسایی آنها به جامعه معرفی شوند و این استعدادها توانایی درخشش در سطوح بین المللی را نیز دارند.حقیقی همچنین با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته جوان تاکید کردند هفته جوان امسال را جدی تر بگیرید ضمن احترام به هموطنان سیل زده و رعایت صرفه جویی ویژه برنامه هایی متفاوت از گذشته با حضور حداکثری جوانان را اجرا نمایید.

 

وی همچنین بیان داشتند دراخرین جلسه ستاد ساماندهی در استانداری تهران پیشنهاد تغییر مکان احداث خانه جوان را مطرح کردند و خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان موافقت خود را اعلام و موضوع مصوب شده است و افزودند اداره ورزش و جوانان ضمن پیگیری مراسم کلنگ زنی را در هفته جوان برگزار نماید.

 

رییس شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پردیس بر موضوع توسعه سرانه فضای ورزشی اختصاصی بانوان نیز مطالبی را عنوان کردند.

 

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد که با پیگیری فرماندار  محترم و دیگر مسئولین شهر و با حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به زودی شاهد اختصاص یک سالن ویژه بانوان باشیم و پروژه های دیگری که در دست احداث می باشد به سرانجام برسد.

 

درخشان دارا در خصوص برنامه های حوزه بانوان و جوانان و توسعه منابع انسانی و اماری و کشاورز گزارشی اجمالی از فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده سالجاری و اقدامات پیش رو در حوزه ورزش کارکنان ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز