با حضور بخشدار قلعه نو؛

جلسه جمع بندی و ارائه گزارشات ستاد سفرهای نوروزی سال ۹۸ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۶:۵۵
کد خبر: ۸۳۳۶۲۹
جلسه جمع بندی و ارائه گزارشات ستاد سفرهای نوروزی سال ۹۸ برگزار شد
جلسه جمع بندی و ارائه گزارشات ستاد سفرهای نوروزی سال 98 با حضور صادقی بخشدار قلعه نو، حمیدی مدیر اجرایی بخشداری و دهیاران روستاهای بخش راس ساعت9 صبح روز پنج شنبه 22 فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ بخشدار قلعه نو ضمن تشکر از زحمات دهیاران در بحث استقبال از بهار و تبریک بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه در خصوص مهمترین مسئله ای که روستاها در اوایل سال جاری با آن دست و پنجه نرم کردن اشاره کرد و گفت پیشگیری این عزیزان در امر لایروبی مسیل ها و کانال های اطراف روستا باعث عدم وجود خسارت در بارش نزولات آسمانی فروردین ماه در بخش شد.

علیرضا صادقی گفت: دهیاران باید سال جدید را با ایده ها و راهکارهای کارشناسی شده شروع کنند که بتوانیم سالی سرشار از خبرهای خوب در بحث های عمرانی ، اجتماعی ، ورزشی و ... در سطح بخش باشیم.

در ادامه حمیدی گفت:دهیاران محترم و پر تلاش در راستای سازندگی و ابادنی روستاها طرح ها و ایده های قابل اجرا در سال ۹۸را ارایه نمایند تا بتوانیم با همفکری و همراهی یکدیگر قدمهای بزرگتری در راه خدمت رسانی به مردم شریف بخش  قلعه نو در سال پیش رو برداریم.

وی در ادامه از برنامه پویش ورزشی بمناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در روستای قلعه نو خبر داد و گفت قرار است مسئولین و مردم در این پویش ورزشی شرکت کنند.

در پایان باید به ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست اشاره کرد ، که این نشان میدهد سال پر بارشی پیش رو داریم که همواره میتوان با پیشگیری های بموقع از وقوع خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز