شهردار قرچک:

جشن بزرگ کارگری در قرچک برگزار می‌شود/تجلیل از زحمات کارگران تلاشگر نمونه

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۹:۰۳
کد خبر: ۸۳۵۷۱۳
جشن بزرگ کارگری در قرچک برگزار می‌شود/تجلیل از زحمات کارگران تلاشگر نمونه
شهردار قرچک از برگزاری جشن بزرگ کارگری باهدف تجلیل از کارگران زحمت‌کش و تلاشگر شهرداری قرچک در روز 11 اردیبهشت روز کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن روز کارگر اظهار داشت: کارگران، نیروی محرکه هر نهادها و سازمان هستند و مجموعه مدیریت شهری قرچک لازم می‌داند با تقدیر از این عزیزان، گوشه‌ای از زحمات و سختی‌های کارگران را جبران نماید.

وی افزود: این جشن هم‌زمان با 11 اردیبهشت روز کارگر و به‌پاس قدردانی از تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مجموعه مدیریت شهری و باهدف اینکه کارگران در یک روز در کنار خانواده به خوشی سپری کنند این جشن برگزار می‌شود.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز جهانی کارگر، مراسم جشن بزرگ کارگری با حضور گسترده و پرشور کارگران در ورزشگاه هفت‌تیر برگزار خواهد شد و از تعدادی از کارگران تلاشگر نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد.

خرمی شریف گفت: این جشن برای دومین بار با حضور هنرمندان و مجری مطرح کشور با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای خانواده‌های کارگران عزیز شهرداری با حضور مسؤولین شهرستان برگزار خواهد شد.

شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری قرچک همیشه سعی داشته است که در جهت رفاه حال کارگران تلاش کند و بنده به نوبه خود هر چه در توان داشته باشم برای این عزیزان که زحمات بسیاری جهت خدمت به مردم می‌کشند انجام خواهم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز