با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد:

نشست صمیمی مشاوران جوان ادارات، اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان و روستاها

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۴:۴۰
کد خبر: ۸۳۸۲۲۰
نشست صمیمی مشاوران جوان ادارات، اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان و روستاها
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در جمع مشاوران جوان ادارات و اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان و روستاها بر اهمیت جایگاه جوانان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمد سیفی  در جمع مشاوران جوان ادارات و اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان و روستاها گفت: جوانان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند. یکی از ویژگی های بسیار خوب دوره جوانی، نقد و پرسشگری است و این لازمه دوره جوانی است.

 

دبیرستادساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید استفاده از ایده ها و ظرفیت های خلاقانه جوانان است و سند و نقشه راه جوانان به شرط انجام مطالعات دقیق و گسترده جوانان در حوزه های مرتبط شهرستان محقق خواهد شد.

 

وی از تشکیل جلسات مشاوران جوان به عنوان رویکرد تازه فرمانداری خبر داد و افزود: جلسات با ترکیب متوازنی از جوانان موجب تصمیم گیری هایی از جنس دغدغه های جوانان خواهدشد.

 

سیفی با اشاره به اهمیت نظرات جوانان و تاثیر نقد و نقادی در بهبود رویه ها افزود: ما به نظرات جوانان برای استفاده از ایده های نو در بهبود ساختارها نیازمندیم،

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تقدیر از جوانان و دستگاه هایی که برنامه های خود را ارایه کرده اند، تاکید کرد: فرمانداری شهرستان اهمیت زیادی را برای جوانان و برنامه های فرهنگی این حوزه قائل است.

 

سیفی افزود: موضوع جوانان یکی از محوری ترین و اصلی ترین موضوعات کشور است و باید  تمام دستگاه ها نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشند و در راستای حل مشکلات آنها اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز