مرسل‌پور:

اسلامشهر رتبه نخست اشتغالزایی در استان تهران را دارد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۹:۱۱
کد خبر: ۸۴۲۲۶۳
اسلامشهر رتبه نخست اشتغالزایی در استان تهران را دارد
فرماندار اسلامشهر گفت: شهرستان اسلامشهر اکنون رتبه اول اشتغال در استان تهران را کسب کرده و این مهم نشان از تلاش و ممارست کارگران زحمتکش در سطح اسلامشهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همایش یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید صبح امروز یکشنبه با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، فرید موسوی و وکیلی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، نوروزی امام جمعه این شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی منطقه احمدآباد مستوفی پایتخت برگزار شد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر و گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت:زحمات کارگران و تلاش‌های این قشر فرهیخته سبب شده تا شهرستان اسلامشهر به عنوان شهری در مدار تولید در کشور مطرح بوده و حرف‌های زیادی در عرصه صنعت برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: اهتمام ویژه استاندار محترم به توسعه متوازن در شهرستان اسلامشهر همواره شایسته تقدیر و ارزنده بوده و امروز شاهد چهارمین سفر دکتر محسنی بندپی به اسلامشهر هستیم که بدون تردید منشاء خیر و برکت خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: این شهرستان اکنون رتبه اول اشتغال در استان تهران را کسب کرده و این مهم نشان از تلاش و ممارست کارگران زحمتکش در سطح اسلامشهر است.

مرسلپور یادآور شد: امروز میزبان همایشی در شهرستان اسلامشهر هستیم که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید برگزار شده و در برگزاری آن به شکل کارگاهی کارگران بازنشستگان و کارفرمایان مسائل خود را مطرح کرده و این برنامه ها می تواند در صورت تحقق به عنوان الگویی در سطح استان تهران طرح ریزی و اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز