مهندس مسعود مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس:

باید فرهنگ رونق تولید را با کمک همه دستگاهها اجرا نماییم

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۷:۳۷
کد خبر: ۸۴۲۳۱۰
باید فرهنگ رونق تولید را با کمک همه دستگاهها اجرا نماییم
شهردار شهر قدس گفت، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید بیانیه گام دوم انقلاب را با دقت مطالعه کرده و با بهره گیری از این 2 راهبرد کار تولید و فرهنگ اقتصاد را پیش ببرند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مهندس مسعود مختاری در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت، مقام معظم رهبری شعار امسال را رونق تولید قرار دادند و علاوه بر شعار امسال در روزهای پایانی سال 97 بیانیه گام دوم انقلاب را که مقوله فرهنگ نیز در آن بسیار تاکید شده را نیز صادر کردند.

 

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید  این بیانیه را با دقت مطالعه کرده و با بهره گیری از این 2 راهبرد کار تولید و فرهنگ اقتصاد را پیش ببرند.

 

شهردار قدس با اشاره به  ایجاد پایگاه های گام دوم انقلاب در شهر تاکید کرد، ما نباید توقع داشته جوانان ما به گام دوم انقلاب توجه داشته باشند چون نه در دانشگاه و نه در مدرسه هیچگونه پیش زمینه ایی در این خصوص طراحی نشده است.

 

این مسئول اذعان داشت، در همین راستا سازمان فرهنگی ورزشی قدس سعی خواهد کرد، بخش های از شعار سال 98 و  بیانیه گام دوم انقلاب را نیز طراحی و در سطح شهر نصب نماید.

 

وی افزود، در بحث رونق تولید باید مبحث فرهنگ مدیریت جهادی در شهرستان بیشتر شود، و مسئولان همکاری بیشتری با بخش خصوصی داشته باشند.

 

مختاری در ادامه اظهار داشت، طبق بازدیدی که امسال از صنایع سه شهرک صنعتی قدس داشتم، شرکت های دانش بنیان و بسیاری دیگر از شرکت متاسفانه از سوی برخی از سازمان ها تقاضای دریافت پول های کلان از صنعت کاران شده است که با این روش به اقتصاد منطقه نیز لطمه شدیدی وارد خواهد آمد.

 

شهردار قدس در پایان تاکید کرد، ما  باید فرهنگ رونق تولید را با کمک هم دستگاههای اجرا نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز