دکتر بابایی:

رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۸:۴۴
کد خبر: ۸۴۲۵۹۲
رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند
دکتر بابایی مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری تهران در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات گفت:رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در مراسم نکوداشت روابط عمومی های برتر و خبرنگاران شهرستان شمیرانات افزود: علت انتصاب افراد غیرمتخصص در سمت روابط عمومی در برخی نهادها را نوع نگاه سنتی بعضی مدیران به این حوزه دانست و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی چندجانبه است لذا باید خوب ببیند و خوب عمل کند.

وی گفت: روابط عمومی در شرایط کنونی به دلیل سنتی بودن نوع نگاه برخی از مدیران به این حوزه با چالش هایی روبه رو است که باید برای تغییر آن حرکت کنیم.

بابایی ضمن بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانمند روابط عمومی ها هستند اظهار داشت: کار روابط عمومی نباید به عکاسی و خبرنویسی محدود باشد؛ روابط عمومی ها در تولیدمحتوا و مهندسی افکار نیز باید نقش داشته باشند.

بابایی گفت :که رسانه ها باید عملکرد روابط عمومی ها را نقد کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که سطح کیفی و میزان تولید خبر روابط عمومی ادارات در ارزیابی ها مطلوب نباشد به مدیرکل مربوطه تذکر کتبی با امضای استاندار مبنی بر کم کاری مدیر شهرستان ابلاغ می شود.

بابایی تصریح کرد: این اقدام بسیار جدی و مورد تاکید مستقیم استاندار تهران است که پس از ماه مبارک رمضان پس از ارزیابی و رصد عملکرد روابط عمومی ها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها با اینکه مسئولیت گسترده ای دارند و بیشترین فرسایش را دارند، کمتر دیده می شوند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز