تاکید دادستان بر اجرای قانون در مراسمات شهرستان

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۲:۳۸
کد خبر: ۸۴۵۰۹۵
تاکید دادستان بر اجرای قانون در مراسمات شهرستان
دادستان ورامین گفت: برگزاری مراسمات در بستر قانون می تواند زمینه با شکوه تر شدن آن را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین  در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی گفت : پیمودن مسیر قانونی برای اجرای تمامی مراسمات میتواند ما را در اجرای هرچه باشکوهتر این برنامه ها یاری رساند .

به گزارش روابط عمومی فرماندار ورامین، محمد شمس در جلسه گرامیداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد با اشاره به ظرفیت و برکت معنوی این ماه گفت :ماه رمضان ماهی است که نفس کشیدن در آن ثواب ،خوابیدن در آن عبادت و خواندن یک آیه از قران برابر با ختم کامل قرآن می باشد ، همواره باید از تمام لحظه های آن  در جهت خودسازی استفاده نماییم .

وی با بیان اینکه ۱۵ خرداد مزین به نام دشت ورامین است گفت :مردم دشت ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مانند دیگر عرصه ها خوش درخشیدند و با حمایت از معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره ) و با ایستادگی در برابر ظلم و جور درخت پر بار انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

وی بیان داشت :برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از نظر ظرفیت و تامین امنیت حائز اهمیت می باشد و لازم است تا نحوه برگزاری مراسمات در شورای ستاد، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و ضوابط اجرایی آن ابلاغ شود .

دادستان ورامین گفت :پیمودن مسیر قانونی برای اجرای تمامی مراسمات میتواند ما را در اجرای هرچه باشکوهتر این برنامه ها یاری رساند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز