باشگاههای ورزشی در پیشوا ارزیابی می شوند

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۲:۴۳
کد خبر: ۸۴۶۳۰۹
باشگاههای ورزشی در پیشوا ارزیابی می شوند
اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی مدیران وموسسان اماکن ورزشی با حضور روح الله طاهری در اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ جلسه فصلی و هماهنگی برنامه ها و آیین نامه های ورزشی مربوط به باشگاهداران بخش خصوصی برگزار شد.

طاهری در این جلسه ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش منطقه را در گرو بهبود و افزایش سطح دانش مربیان و ورزشکاران دانست و گفت: ما برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خود باید با علم روز و آگاهی از قوانین برنامه ریزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آسیب های ورزشی امری غیرقابل کنترل و پیش بینی بوده و لذا از این رو توجه جدی به مسئله بیمه ورزشی و استفاده از افراد واجدالشرایط در حوزه مدیریت و مربیگری در باشگاهها بسیار مهم و اساسی است.

رئیس اداره ورزش وجوانان پیشوا خاطر نشان کرد: فعالیت باشگاهها صرفا با مجوز از کمیسیون ماده 5 استان تهران مجاز بوده و تمامی موسسان و مالکین عزیز که در حوزه ورزش سرمایه گذاری میکنند باید به این امر مهم توجه داشته باشند چرا که در صورت بروز هرگونه حادثه در باشگاهها ممکن است از لحاظ قانونی تبعاتی را در پی داشته باشد و لذا تاکید می شود فعالیت باشگاههای بدون مجوز در شهرستان پیشوا از دید اداره ورزش مورد تائید نخواهد بود.

طاهری اذعان داشت : تمامی باشگاههای فعال در سطح منطقه بصورت منظم و هر 6 ماه یکبار توسط کارشناسان مربوطه در مواردی نظیر حضور موسس ومدیران و ورزشکاران در دوره های اموزشی و علمی ، همکاری با بازرسین اعزامی ، حضور در برنامه ها و مسابقات اعلامی ، آمار بیمه ورزشی ، مجوز و ... ارزیابی شده و بهترین باشگاه بعنوان نمونه به استان معرفی می شود.

وی با اشاره به بازرسی از اماکن ورزشی بصورت دوره ای تصریح کرد: بازرسین مجرب اداره ورزش وجوانان بصورت منظم و دوره ای و سرزده از فضاهای ورزشی و نوع خدمات دهی در آنها بازدید کرده که ممکن است گاها به همراه اماکن نیروی انتظامی ، کارشناسان بهداشت ودرمان و تعزیرات حکومتی و سایر کارشناسان این بازدیدها صورت پذیرد و تاکید می شود در صورتی که بازرسین با ابلاغ رسمی اداره ورزش مراجعه کردند، موسسان و مدیران باید همکاری لازم را داشته باشند.

عدم توزیع و تجویز هرگونه دارو ,پروتئین ,مکمل و... ، دریافت شهریه ها بر اساس تعرفه های اعلامی ، کمک وتعامل برای رشد ورزش منطقه و ... از مواردی بود که در این جلسه پیرامون آنها بحث و گفتگو شد.

در حاشیه این جلسه توسط رییس اداره ورزش وجوانان پیشوا از محمد فارسی مسول مجموعه هلال احمر ومرتضی صمدی مسول باشگاه جوانان در حوزه بیشترین امار بیمه ورزشی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز