جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و مراسمات شب های قدر بخش خاوران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۱:۲۶
کد خبر: ۸۴۸۰۷۳
جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و مراسمات شب های قدر بخش خاوران برگزار شد
هماهنگی های لازم جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهر قیامدشت صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین برکزاری مراسم شب های قدر با حضور حسن بابایی بخشدار خاوران ، امام جمعه قیامدشت ، رئیس و دبیر شورای شهر قیامدشت ، فرمانده حوزه بسیج برادران و خواهران ، نماینده شهرداری قیامدشت ، نماینده آموزش و پرورش ، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران ، دهیاران روستاهای تابعه بخش خاوران ، روسای کلانتری های قیامدشت و خاورشهر و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات بخشداری خاوران برگزار شد.

حسن بابایی بخشدار خاوران  در ابتدای جلسه با تاکید بر حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : با توجه تهدیدات پوچ کشورهای غربی بخصوص آمریکا ، این راهپیمایی باید با عظمت بیشتری برگزار شود و همه آحاد مردم بخش خاوران با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی اعلام خواهند نمود.

وی تصریح کرد: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و از افتخارات ما مسئولین است که در خدمت مردم و برای منافع مردم جهان انجام وظیفه نمائیم و امروزه اهمیت آن نسبت به سالهای گذشته بیشتر است.

حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت نیز در این جلسه با مهم برشمردن راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : تحرکات نظامی آمریکا در منطقه جنگ روانی می باشد و جنگی رخ نخواهد افتاد و هدف آنها برای مجبور کردن ایران برای مذاکره مجدد است.

وی با اشاره به اینکه حقیقت جنگ بسیار تلخ است گفتند : جنگ برای همه تلخ است ولی اگر دشمن بخواهد اذیت کند و حمله ای کند یقینا آماده دفاع از کشور هستیم .

امام جمعه قیامدشت به پیشرفت های نظامی کشور اشاره کرده و افزودند : در صورت وقوع جنگ شرایط ، شرایط بسیار سختی برای کشورهای عربی خواهد بود چرا که ثروتی که آمریکا را پشتیبانی میکند در کشورهای عربی جمع شده است و این کشورها در تیررس ایران قرار دارند.

در ادامه جلسه سایر حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای اجرای هر چه بهتر راهپیمایی در قیامدشت پرداختند.

در پایان این جلسه مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد جامع الزهراء (س) واقع در بلوار امام خمینی (ره) تا میعادگاه نماز جمعه قیامدشت مشخص شد و زمان حرکت راهپیمایی ساعت 11:30 اعلام شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز