مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد:

آماده باش دستگاه ها برای وقوع طوفان

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۵۰۹۵۶
آماده باش دستگاه ها برای  وقوع طوفان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از وقوع تندباد عصرگاهی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفتگویی با بیان اینکه طوفان روز گذشته در تهران تلفات و خساراتی نداشته اظهار داشت: روز گذشته توده هوایی به شکل تندباد با سرعت بالغ بر ۷۰ کیلومتر وارد  استان تهران شد که بر اساس اطلاعات واصل شده از ۱۶ شهرستان استان تهران تنها گزارشاتی در خصوص شکستن شاخ و برگ درختان داشتیم و این تندباد، خسارات و صدماتی در پی نداشته است.

 وی افزود: بر اساس ارزیابی و برآورد صورت گرفته در اداره کل مدیریت بحران و گزارشهای دستگاههای مرتبط، حوالی ساعت پنج عصر امروز نیز طوفانی تقریباً با همان میزان سرعت در حدود یک الی دو ساعت وارد آسمان پایتخت شده و احتمال افزایش سرعت آن نیز وجود دارد.
 
 درجاتی تصریح کرد: اکنون دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان و مسئول در حوزه مدیریت بحران در آماده باش قرار دارند و درخواست ما از مردم عزیز و شهروندان استان تهران این است که از قرار دادن اشیا شناور در بالکن ها، تراس ها، پشت بام منازل خودداری کرده و نسبت به پارک اتومبیل خود در فضای ایمن دقت کافی داشته باشند.
 
 وی در پایان تاکید کرد: همچنین از شهروندان فهیم استان تهران تقاضا می شود تا از استقرار و اطراق در کنار رود دره ها، مسیل ها، کانال ها و محیط های نا ایمن پرهیز کرده و نسبت به هشدارها و پیام‌های حوزه مدیریت بحران توجه جدی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز