فرماندار ملارد:

ساخت بیمارستان در ملارد از نان شب هم برای شهروندان واجب تر است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۱:۴۵
کد خبر: ۸۵۲۳۴۶
ساخت بیمارستان در ملارد از نان شب هم برای شهروندان واجب تر است
فرماندار ملارد از اندازه گیری رایگان فشار خون ۹۰ هزار نفراز شهروندان ملارد در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون ۹۰ هزار نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد از شهروندان به طور رایگان تحت پوشش اندازه گیری و کنترل این بیماری قرار خواهند گرفت.

فرماندار ملارد بیان داشت: در حال حاضر ۱۲ پایگاه سلامت ثابت در سطح شهرستان و یک دستگاه اتوبوس سیار سلامت شهرستان در کنار مراکز بهداشت دولتی و خصوصی در این طرح مشارکت دارند و اندازه‌گیری و ثبت فشار خون را رایگان انجام می‌دهد.

توکلی کجانی گفت: در حقیقت انتظار می‌رود در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا بتوانیم، وضعیت حدود ۹۰ هزار نفر از افراد بالای ۳۰ سال شهرستان را مورد بررسی قرار دهیم و وضعیت سلامتی قلبی و عروقی آنان را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره احداث بیمارستان در این شهرستان نیز گفت: بر این باور هستیم که ساخت بیمارستان در ملارد از نان شب هم برای شهروندان واجب تر است لذا از تمامی ظرفیت‌های استانی و شهرستانی موجود برای ساخت بیمارستانی مستقل بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم قدم مؤثری برای بهره برداری از این بیمارستان برداریم و خدمت صادقانه ای به مردم عزیز شهرستان داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز