با حضور بخشدار مرکزی؛

جلسه شورای زکات بخش مرکزی ری برگزارشد

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۵:۴۷
کد خبر: ۸۵۴۵۸۸
جلسه شورای زکات بخش مرکزی ری برگزارشد
جلسه شورای زکات بخش مرکزی ری به ریاست فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری، حجت الاسلام آه مند دبیر شورای زکات شهرستان ری، نماینده فرماندار و دهیاران تابعه در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ این جلسه با دستور کار جمع آوری زکات واجب و فطره سال جاری برگزار و حاضرین در این جلسه پیرامون نحوه جمع آوری زکات فطره و موارد مصرف ان بحث و تبادل نظر کردند.

فاطمه فکوریان در ابتدای جلسه اظهار داشت: همه باید این فریضه الهی را به نحو احسن اجرا کنیم و در راه تبین و احیای آن کوشا باشیم.

وی خواستار تشکیل جلسه ای با شورای کشاورزان روستاها شد و گفت : به منظور جمع آوری زکات دیدار چهره به چهره با این شوراها صورت پذیرد و مزایا و چگونگی پرداخت زکات تشریح و تبیین شود.

فکوریان در ادامه پیشنهاد کرد: دهیاری های تابعه به منظور جمع آوری فطریه روز عید سعید فطر  با هماهنگی شورای زکات شهرستان ری بصورت یکپارچه صندوق های معین با آرم و هلوگرام کمیته امداد را در اماکنی که نماز عید فطر برگزار می گردد ، مستقر نمایند .

در ادامه حجت الاسلام آه مند دبیر شورای اسلامی شهرستان ری بیان داشت: پیرو مصوب شورای زکات شهرستان ری کلیه مساجد، خیریه ها،موسسات،بهزیستی و مسوولین  جمع آوری زکات فطره در سطح شهرستان موظف به ارائه آمار وجوه جمع آوری شده و انتقال آن به حساب شورای زکات می باشند.

وی اضافه کرد: این اقدام صرفا جهت تهیه آمار منسجم از مقدار زکات فطره ی جمع آوری شده است و بدیهی است پس از 24 ساعت کلیه وجوه به حساب خیریه ها ، مساجد و مسوولین جمع آوری تسترداد خواهد شد.

وی گفت: کسانی که قصد واریز الکترونیکی زکات فطره دارند می توانند  وجوه معین خود و خانواده را به شماره حساب    0110943132005 نزد بانک ملی واریز نمایند.

آه مند افزود: طبق مصوبه شورای زکات شهرستان از ایجاد پایگاه زکات بدون داشتن مجوز و هلوگرام جلوگیری به عمل می آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز