معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری:

طرح بسیج ملی کاهش فشار خون با مشارکت تمامی نهادها وارگان ها اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۸:۱۹:۳۶
کد خبر: ۸۵۵۴۹۹
طرح بسیج ملی کاهش فشار خون با مشارکت تمامی نهادها وارگان ها اجرا می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری گفت: طرح ملی بسیج کاهش فشار خون بالا برای آگاه سازی شهروندان به منظور پیشگیری و در صورت ابتلا شروع به درمان با مشارکت تمامی نهادها وارگان ها اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سجاد برنجی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ری اظهار داشت: طرح بسیج کاهش فشار خون بالا با مشارکت تمامی نهادها وارگان ها و اقشار مختلف باید اجرا شود و همه گروه ها در این طرح پای کار بیایند.

وی در ادامه افزود: طرح بسیج کنترل فشارخون نیز بدون مشارکت تمامی دستگاه ها به موفقیت نمی ‌رسد لذا برای آگاهی بخشی عمومی در زمینه درمان و پیشگیری، مشارکت جمعی و همگانی لازم است.

معاون سیاسی فرمانداری ری با اشاره به عملکرد مطلوب نظام جمهوری اسلامی در زمینه سلامت تصریح کرد: این عملکرد با رژیم گذشته به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و فاصله بسیار زیادی دارد بعد از انقلاب اسلامی سن امید به زندگی و میانگین سنی جامعه افزایش داشته است.

برنجی ادامه داد: ریشه کن کردن فلج اطفال، افزایش تعداد مراکز بهداشت، تربیت پزشکان، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و پوشش بیمه های درمانی از جمله عملکردهای درخشان در زمینه سلامت و دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در ادوار مختلف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن عزم کرده که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: طرح های موفق سلامت از جلوه های والای تحقق کارآمدی این نظام مقدس است که مبتنی بر خون پاک شهدا و مجاهدت های بزرگ مردان تاریخ کشورمان است که همه باید قدر بدانیم.

معاون سیاسی فرمانداری ری در ادامه عنوان کرد: بسیاری از افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود مطلع نیستند و احساس خطر نمی کنند لذا طرح بسیج کنترل فشارخون به این افراد هشدار می دهد که جهت درمان اقدام کنند و همچنین در جهت پیشگیری نیز تلاش کنند.

برنجی خاطرنشان کرد: با عزم ملی در این طرح شرکت می کنیم تا به هدف گذاری برسیم و شهروندانی را که در معرض آسیب هستند آگاه کنیم و برای اجرای این کار زیرساخت های لازم فراهم و برنامه ریزی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز