بازیگر نقش اول مرد فیلم کوتاه "نواختن با درد در گفتگو با برنا ؛

فیلم های کوتاه راهی برای بازیگر است که به بازی در فیلم های بلند برسد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۶:۳۳
کد خبر: ۸۵۸۱۲۰
فیلم های کوتاه راهی برای بازیگر است که به بازی در فیلم های بلند برسد
حمیدرضا شاهی بازیگر نقش اول مرد فیلم کوتاه "نواختن با درد " در گفتگو با برنا گفت : فیلم های کوتاه راهی برای بازیگر است که به بازی در فیلم های بلند برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمیدرضا شاهی بازیگر نقش اول مرد فیلم کوتاه "نواختن با درد "  در خصوص فعالیت های خود گفت : دانش آموخته ی رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما هستم و بازی در این فیلم دومین تجربه ی همکاری بنده با آقای شایسته است و آنهم به دلیل سبک خاص فیلم های او است.

 

وی ادامه داد: یک فیلم بلند و نمایش خانگی " برای اینکه با تو باشم "  با آقای محمد علی طالبی و آقای امینی کار کرده ام.

 

شاهی افزود: این سبک شاید به نوعی منشا می گیرد از آوانگارد و یا نورپردازی عجیب خود با جهش های مختلف دوربین .سبک منحصر بفردی است .

 

او افزود: فیلم کوتاه نواختن با درد توسط دو جشنواره خارجی پذیرفته و اکران گردید ، این فیلم زشتی جنگ را نشان می دهد و امیدوارم که این فیلم بتواند مفهوم اصلی خود را برساند.

بازیگر نقش اول مرد فیلم کوتاه "نواختن با درد "  در خصوص عرصه ی بازیگری در کشور گفت: عرصه ی بازیگری مشکلات خاص خود را دارد ، بحث آموزش آکادمیک از یک سو و دیده نشده بسیاری از استعدادهای بازیگری خصوصا در شهرستانها را می توان از آسیب های این بخش خواند .از سوی دیگر افرادی به جهت دارا بودن ارتباطات و پول در نقش هایی قرار می گیرند که شایسته آن نیستند .

 

شاهی تاکید کرد: فیلم های کوتاه راهی برای بازیگر است که به بازی در فیلم های بلند برسد ، بازی در فیلم کوتاه تجربیات خوبی را در اختیار بازیگر قرار می دهد .

 

این بازیگر جوان در پایان گفت: برای جوانان علاقمند به بازیگری آرزوی موفقیت دارم و توصیه می کنم در راه رسیدن به هدف نا امید نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز