لزوم مشارکت پیشکسوتان و باشگاه داران برای توسعه بدنسازی پیشوا

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۵:۳۹
کد خبر: ۸۵۸۲۸۳
لزوم مشارکت پیشکسوتان و باشگاه داران برای توسعه بدنسازی پیشوا
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا گفت: توسعه و پیشرفت رشته بدنسازی در پیشوا نیازمند مشارکت و همکاری پیشکسوتان و باشگاه داران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی مراسمی با حضور روح الله طاهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جنوبشرق استان تهران، مسئولان کمیته های زیر مجموعه هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پیشوا معرفی و احکام آنها اهدا شد.

در این نشست که برای اولین بار در راستای توسعه ورزش بدنسازی انجام شد، جوانان و قهرمانان این رشته در دو بخش بانوان و آقایان با قبول مسئولیت کمیته هایی نظیر مچ اندازی، روابط عمومی، پاورلیفتینگ، بازرسی و ... برای رشد و تعالی ورزش شهرستان پیشوا آینده ای روشن را ترسیم کردند.

طاهری در حاشیه این مراسم اذعان داشت: رشد و پیشرفت در هر کاری مرهون تعامل و همکاری است و در صورتی که به یکدیگر در کارها کمک کنیم و ارتباط مستمر داشته باشیم قطعاً موفق خواهیم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی و استفاده از افراد تحصیل کرده و تجربیات پیشکسوتان، ورزش بدنسازی پیشوا را که دارای پتانسیل بسیار خوبی در ابعاد مختلف می باشد در سطوح مختلف ارتقاء و توسعه دهیم.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری کلاس های آموزشی و دوره های مربیگری و سمینارها گفت: با ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش باید چراغ راهی برای نسل آینده باشیم و این امر مشارکت همگانی باشگاه داران و مربیان را می طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز