بررسی کاهش آسیب‌های اجتماعی در جلسه تخصصی روستای قمصر

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۴۵:۵۵
کد خبر: ۸۵۹۰۹۲
بررسی کاهش آسیب‌های اجتماعی در جلسه تخصصی روستای قمصر
در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی روستای قمصر کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی روستای قمصر با حضور یارمراد احمدوند ، فاطمه ملکی ،سید حسین هژبری ، یاسر حیدری ریئس و اعضای شورای اسلامی ، اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر ، عابدینی نماینده دادگستری کهریزک ، آقای آریان نژاد نماینده بخشدار  امامی نماینده سپاه حضرت روح الله (ره) ،  دهقان رئیس کمیته امداد بخش کهریزک ، سروان ستاری نماینده کلانتری 175 باقرشهر ، خانم نظری نماینده اداره بهزیستی  و دستور کار اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات شورای اسلامی روستای قمصر برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مشکلاتی قبیل معیشت ، اشتغال ، مسکن ، درآمد افراد بی سرپرست یا بدسرپرست روستا ، نظارت بر سکونت و تجمع اتباع غیرمجاز در اطراف روستا و تردد آنها در سطح روستا ،جلوگیری از توزیع مواد مخدر توسط تعدادی افراد بیگانه در روستا و ... مورد بحث قرار گرفت و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی روستا خواستار حمایت ادارات و نهادهای زیربط جهت رفع این مشکلات شدند.

یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر اظهار کرد: توجه به آسیب های اجتماعی و رفع آن از جامعه یکی از دغدغه های مهم این شورا است و همه افراد از مردم تا مسئولان وظیفه دارند تا با حساسیت زیاد به آن توجه کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود در صدد رفع آن بر آییم.

احمدوند افزود: مشارکت تمامی دستگاه‌های و ادارات برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است.

 رئیس شورای اسلامی قمصر در ادامه  گفت : در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی و بها دادن به ارزش‌های انسانی در جامعه باید نهادینه شود.

 آقاخانی دهیار قمصر نیز در این جلسه گفت : برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی قشر و طبقه خاصی از جامعه را تهدید نمی کند بلکه بر اثر بی توجهی ممکن است که هر یک از افراد را در معرض یکی از اثرات خود قرار دهد.

وی گفت : با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم توجه به آسیب های اجتماعی ، تمامی مسئولان باید افراد مبتلا به آسیب های اجتماعی را فرزندان خود دانسته و با جدیت تمام نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز