نشست شهرداران استان تهران در باغستان با حضور معاون عمرانی استانداری

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۹:۳۳
کد خبر: ۸۵۹۲۰۹
نشست شهرداران استان تهران در باغستان با حضور معاون عمرانی استانداری
این نشست در فرهنگسرای آفتاب با حضور تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، سلیمانی‌راد مدیرکل دفتر شهری و شوراها، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، مدیران و مسئولان حوزه عمرانی استانداری ، دکتر درجاتی ، مدیرکل مدیریت بحران استناداری ، مهندی الیاس زاده معاون فنی حوزه عمرانی استناداری ، دکتر رنجبر شهردار باغستان و کلیه شهرداران شهرهای استان تهران در سالن فرهنگسرای آفتاب باغستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  هدف از برگزاری این نشست که بصورت دوره‌ای برگزار می گردد بیان مسائل و مشکلات شهرها توسط مدیران شهری در حضور مسئولان ارشد استان به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در مرتفع نمودن معضلات و مشکلات مبتلا به شهرداران استان می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، در این نشست فصلی گفت:شهرداران در خط مقدم ارائه خدمات در شهرهای متبوع خود هستند و عملکرد شهرداران بعضا فراتر از مقیاس نقشه جغرافیایی محل خدمت آنها است.

تقی‌زاده ادامه داد: در اتفاقات سیل اخیر در استان خوزستان کاملا مشخص بود که نقش شهرداران منحصر به شهر محل خدمت خود نبود و با همه امکانات پیشگام ارائه خدمت بودند و این زحمات شایسته تقدیر است.

وی همچنین اظهار داشت: در مجموعه معاونت عمرانی استانداری تهران از همه ظرفیت ها برای حمایت از شهرداران بهره خواهیم گرفت.

 تقی‌زاده در حل مشکلات شهری تاکید کرد: اگر شهر را بمنزله موجود زنده فرض کنیم که دوران اوج و افول دارند می توان اذعان کرد که شهرها نیز همچون موجود زنده دچار عارضه و بیماری می شوند و در این مواقع باید به متخصص رجوع کنیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پایان به لزوم برقراری دوره‌های آموزشی پرداخت و گفت: از وظایف مدیریت شهری مراقبت از مجموعه تحت مدیریت خود است  و در این راستا آموزش های شهروندی و مدیریتی یک ضرورت است.

 سلیمانی راد ، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز بعنوان یکی از سخنرانان این نشست گفت:از لزوم تهیه و ارسال راهبردهای عملیاتی و برنامه ۵ ساله از سوی شهرداریها سخن به میان آورد و افزود ، آزمون شهرداریها در خصوصو جذب آتش نشان در استان تهران به زودی برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز