صیدلو:

آموزش و پرورش باشگاه سیاسی کسی نیست

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۳:۵۲
کد خبر: ۸۵۹۵۰۷
آموزش و پرورش باشگاه سیاسی کسی نیست
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: توفیق آموزش‌وپرورش نیازمند استقلال و مصلحت آن این است که منفعت آموزش‌وپرورش به هیچ‌کس فروخته نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد صیدلو مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک، اظهار داشت: آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان پست است بهترین واژه برای این جایگاه‌ها مسئولیت است.

وی افزود: باید در قبال مسئولیت پاسخگو باشیم و مردم حق پرسیدن دارند، میزهایی که امثال ما در اختیارداریم از جیب مردم هزینه شده است و واحد‌های نظارتی به نمایندگی از مردم نظارت می‌کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه مردم حق سؤال دارند، افزود: در نظام ما معتقدیم این سؤال صورت می‌گیرد و مردم جواب خواهند خواست و از سال ۹۲ تودیع و معارفه انجام دادم که گزارش و ‌وعده شنیدم از خیلی‌ها که اصرار دارند شرایط را تغییر دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: به نفع مردم حرکت کنیم تا این فرصت مدیریت وبال گردن ما نشود و در آخرت بتوانیم پاسخگوی اعمال خود باشیم.

صیدلو افزود: توفیق آموزش‌وپرورش نیازمند استقلال و مصلحت آن این است که منفعت آموزش‌وپرورش به هیچ‌کس فروخته نشود، اینجایی که نشستیم حق پرسش با مردم است و ما مسوول پاسخگویی باشیم.

وی خطاب به مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: صاحب برنامه باشید و بر اساس علم و پژوهش پیش بروید و مبتنی بر علم و پژوهش حرکت کنید و با این حرکت بعدها پشیمان نمی‌شویم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد: آموزش‌وپرورش باشگاه سیاسی کسی نیست. حق مردم کم برخوردار قرچک نیست که وجه‌المصالحه سیاسیون باشد.

صیدلو بابیان اینکه ادعا در آموزش‌وپرورش عمل کردنی است نه فریاد زدنی، خاطرنشان کرد: عملکرد بر اساس شاخص‌های ازنظر علمی بررسی می‌شود و عزل و نصب مدیران باید بر اساس ارزیابی عملکرد آن‌ها باشد، اگر این‌گونه اتفاق بیفتد، استاندارد درست تعریف‌شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت قرچک، تربیت نیروی انسانی اهمیت دارد؛ بگذاریم جوانان تمرین مدیریت کنند که جایگزین برای مدیریت‌ها داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ظرفیت اقتصادی آموزش‌وپرورش باید تقویت شود، برای انتخاب مدیر شاخص‌ها مهم هستند نه اشخاص.

صیدلو بابیان اینکه مدیران نظارت کافی به ثبت‌نام‌ها در مدارس داشته باشند، تأکید کرد: مردم می‌خواهند پیش‌بینی لازم برای انجام کار آن‌ها صورت گرفته باشد، ذهنیت مردم درباره آموزش‌وپرورش در همین ایام صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان مشکلات معیشتی دارند اما دلیل نمی‌شود کار مردم انجام نشود و با مدیر خاطی برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز