دادستان دماوند:

دنبال رفع گره ترافیکی باشیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۵۹۵۸۲
دنبال رفع گره ترافیکی باشیم
دادستان دماوند گفت: دوربرگردان جیلارد دماوند باید یک ماهه تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن ابراهیمی بسابی، دادستان دماوند با تاکید بر اینکه بحث راه و راهداری از موضوعات حائز اهمیت است، بیان کرد: ترافیک به منزله یک دیوار و مانعی است که هم در حوزه درون شهری و هم در حوزه برون شهری وجود دارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت این موضوع هر اقدام و حرکتی می‌تواند ماهیت دو گانه داشته باشد که یا برطرف کننده معضل باشد و یا خود تبدیل به یک دست انداز جدید شود.

ابراهیمی بسابی اضافه کرد: در بحث راهداری همواره دستورات لازم قضائی را صادر کردیم و هر گونه حمایت را نیز انجام خواهیم داد.

دادستان دماوند با تأکید بر اینکه در حوزه درون شهری نیز مشکلات متعددی وجود دارد گفت: برخی کوتاهی‌ها و نبود امکانات سبب به وجود آمدن این مشکلات شده است، اما شاهد تلاش هر پنج شهرداری در جهت رفع مشکلات هستیم.

وی با تاکید براینکه در یک ماه آینده وضعیت دور برگردان محله جیلارد باید تعیین و تکلیف شود ادامه داد: این یک دستور قضائی بوده و در صورت کوتاهی در این امر و وقوع تصادف، شهردار دماوند مسئول جبران خسارت خواهد بود.

دادستان دماوند با اشاره به اینکه موضوعات مربوط به کمربند جنوبی در حال بررسی است، گفت: پیش بینی یک مسیر دیگر نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز