فرماندار پردیس:

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با اراده جمعی و قاطعیت نتیجه می دهد/ با اهمال کاران به شدت برخورد خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۶۱۱۹۶
مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با اراده جمعی و قاطعیت نتیجه می دهد/ با اهمال کاران به شدت برخورد خواهیم کرد
عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه ستاد پیشگیری، ساماندهی و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز را نیازمند اراده جمعی و قاطعیت در اجرای تصمیمات دانست و گفت: با اهمال کاران در این مقوله به شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛​​​​​​ رضایی فرماندار پردیس در ابتدای این جلسه یکی از مشکلات منطقه را ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و گفت: به واسطه نزدیکی به تهران، آب و هوای مناسب و ارزش افزوده بالا ساخت و سازهای غیرمجاز در پردیس مورد توجه سودجویان قرار گرفته که اگر همه متولیان با جدیت و قاطعیت به میدان نیایند این پدیده شوم همچنان گسترش خواهد یافت .

 فرماندار پردیس مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را نیازمند اراده جمعی و قاطعیت دانست و گفت: عدم وجود پشتوانه قانونی در برخی از تصمیمات و نبود اراده و تجهیزات کافی توسط دستگاه‌های متولی از جمله مشکلات ما در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز است اما باید تلاش شود تا همه کارها نظام‌مند و قانونمدار باشند و از همه ظرفیت موجود برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با متخلفان استفاده شود .

 نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: هماهنگی هایی با دادستان شهرستان برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم انجام گرفته و اگر مسئولی در مباحث ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی کند به شدت مورد مواخذه و برخورد قانونی قرار خواهد گرفت و این جلسه نیز حجت را بر همه مسئولان تمام خواهد کرد.

 فرماندار پردیس حریم و بستر رودخانه ها، قرار داشتن بخش بزرگی از شهرستان در مناطق حفاظت شده محیط‌زیست و فقدان اسناد مالکیت در قسمت زیادی از شهرستان را از دیگر دلایل بروز ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و گفت: اختلافات موجود میان برخی از ادارات متولی به این نارسایی‌ها دامن زده و فضا را برای تخلف مساعد می کند که باید هرچه سریعتر ابهامات موجود در سطح شهرستان یا استان برطرف شود و دستگاه‌ ها پاسخگوی اراضی تحت مدیریت خود باشند.

این مقام مسئول شهر را یک موجود زنده دانست که در حال توسعه است و تصریح کرد: برای این توسعه قانون و مقرراتی وجود دارد و ما نیز مسئول اجرا و نظارت بر این موارد هستیم و قوانین در روستاها نیز صدق خواهد کرد و بخشداران، دهیاران و اعضای شوراها باید در این زمینه دقت و جدیت لازم را به خرج دهند.​​​​​

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز