با ۱۴ رای مجمع انتخاباتی ؛

نوربخش عسگری رئیس هیات ووشو استان تهران شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۶۳۷۱۵
نوربخش عسگری رئیس هیات ووشو استان تهران شد
نوربخش عسگری با 14 رای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال رئیس هیات ووشو استان تهران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجمع انتخاباتی با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که نوربخش عسگری و مصطفی بینش نامزدهای این هیأت استانی بودند.

با توجه به حضور نداشتتن مصطفی بینش، این انتخابات با یک نامزد مجمع انجام شد.

براین اساس مجتبی جانعلی رئیس پیشین این هیات به علت پذیرفتن مدیرکلی ورزش و جوانان استان سمنان از سمت خود استعفا داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص نحوه انتخابات این هیأت اظهار داشت: امسال مجمع انتخاباتی چهار هیأت برگزار شد که در این مجامع انتخاباتی توسط اعضا افراد شاخص معرفی شدند.

گل محمدی با بیان اینکه در این مجمع شاهد افراد شاخص و ملی پوش بودیم گفت: وجود این ملی پوشان این پیام را دارد که با وجود نامزدهای اندک، هیچ گونه مهندسی انتخابات در این هیأت وجود نداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: در این مجامع در صورت هر گونه نارضایتی اعضا شاهد علائمی همچون رای سفید، آرای باطله و موارد دیگر هستیم که انتخاب کامل اعضا امروز باعث شد تا مدیریت این هیات را برای چهار سال به فردی شایسته بسپارند.

گلمحمدی تصریح کرد: از تمامی اعضا مجامع هیات های ورزشی استان تقاضا دارم تنها در زمان رای گیری در مجامع شرکت نکنند بلکه در جلسات فصلی نقطه نظرات و انتقاد های خود را در جهت بهبود بر عملکرد هیات ها به ریاست آنان گوش زد کنند.

وی همچنین جایگاه چهارم ووشو تهران در کشور را زیبنده ورزش این استان ندانست و گفت: تهران با توجه به ظرفیت استعدادها و برخورداری از مجموعه های ورزشی متنوع می بایست بهتر از این کار کند چرا که ما از تمامی روسا انتظار داریم که جایگاهشان را در سطح بین المللی ارتقا دهند.

به گفته وی قرار نگرفتن هیات های ورزشی تهران در رتبه اول تا سوم ارزیابی سالانه فدراسیون ها نشانه این دارد که رئیس هیات یا مدیرکل ورزش در فعالیت خود کوتاهی کرده اند، باید یک نفر جایگاه خود را ترک کند.

همچنین رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه ظرفیت استان تهران را نمی توان با هیچ استانی مقایسه کرد افزود: جمعیت این استان هم اکنون با برخی کشور ها برابری می کند که می بایست جهش رو به جلویی در این هیات ایجاد شود.

مهدی علی نژاد خاطر نشان کرد: این ورزش در ۱۵۴ کشور جهان با قوت و قدرت زیادی پیگیری می شود که در صدد هستیم با مدال آوری در رویداد های مختلف ورزش ووشو ایران را در سطح بین المللی مطرح کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت رویداد جهانی برای این ورزش در بخش ساندا و تالو وجود دارد افزود: توانستیم که در ۲سال اخیر با عبور از چین، جایگاه اول جهانی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

به گفته علی نژاد همگانی کردن و توسعه آموزش در این ورزش می توانند به کشف استعداد های برتر منجر شود.

رئیس فدراسیون ووشو همچنین به تفاهم نامه همکاری با سازمان ورزش شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ووشو در تهران مغفول مانده است و در صدد هستیم در این تفاهم نامه این ورزش را در سطح پایتخت همگانی کنیم.

وی بیشترین شاخص مردمی به ورزش ووشو را مربوط به استان چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: در این استان از ۱۰ هزار نفر ۲۶ نفر به ووشو فعالیت دارند که در استانی مانند تهران پنج ورزشکار به ازای ۱۰ هزار نفر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز