استاندار تهران:

فرصت و ظرفیت سرمایه در گردش از موارد مهمی است که نباید از آن غافل باشیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۶:۵۷
کد خبر: ۸۶۵۵۵۸
فرصت و ظرفیت سرمایه در گردش از موارد مهمی است که نباید از آن غافل باشیم
استاندار تهران گفت: باید از این ظرفیت‌های اقتصادی در سایر کشورها، به خصوص کشورهای همسایه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران در گفتگویی ضمن تبریک مجدد روز صنعت و معدن به صنعتگران و فعالین واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان، اظهار داشت: امروز، استکبار جهانی و در راس آن، ایالات متحده آمریکا، تمام ظرفیت و توان خود را برای ایجاد اخلال و تنش‌های همه جانبه در اقتصاد کشورمان به کار گرفته و باید با عزم جدی‌تر و هم‌افزایی مضاعف، همه قابلیت‌ها را برای مقابله با این توطئه‌ها به کار بگیریم‌.

وی افزود: همانگونه که سال جاری با درایت رهبری معظم انقلاب با نام رونق تولید عجین شده، باید راهکارهای تخصصی و همه جانبه خود را در عرصه تولید به کار بسته و از این روش به عنوان تنها راه مقابله با سنگ‌اندازی‌های استکبار جهانی در عرصه اقتصادی بهره بگیریم.

مقام عالی دولت در استان تهران، خاطرنشان کرد: در حوزه دیپلماسی اقتصادی، ظرفیت‌های عظیمی پیش روی کشور قرار گرفته و باید از این ظرفیت‌های اقتصادی در سایر کشورها، به خصوص کشورهای همسایه استفاده کنیم.  بدون تردید، استفاده از این قابلیت، منجر به افزایش منابع مالی و ارزی کشور خواهد شد و این مهم در گرو گسترش مناسبات تجاری در منطقه است. 

محسنی بندپی، تاکید داشت: فرصت و ظرفیت سرمایه در گردش نیز از موارد مهمی است که نباید از آن غافل باشیم. چرا که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های این حوزه، می‌توانیم دستیابی فعالین واحدهای تولیدی و صنعتگران را به مواد اولیه تسهیل کنیم. 

استاندار تهران، یادآور شد: در صورت تحرک و پویایی در روند تولید است که به طبع، وضعیت معیشتی و رفاهی مردم ارتقا یافته و نشاط اجتماعی نیز محقق خواهد شد‌. بر این اساس، باید با از سر راه برداشتن قوانین دست و پاگیر از مسیر تولید همچنین، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های ذی‌مدخل در این حوزه، نقش جدی را در تسهیل‌گیری در این حوزه ایفا کرد. 

وی در پایان نیز تاکید داشت: بدون شک، با تحقق این مسائل، شاهد روزافزون شاخص‌ها در عرصه تولید و صنعت خواهیم بود‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز