پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۵:۲۹
کد خبر: ۸۶۶۰۹۹
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت روز شهرداری و دهیاری
نقی علی وند رییس شورای اسلامی شهر قدس، طی پیامی روز شهرداری ها و دهیاریها را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نقی علی وند با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری قدس، طی پیامی چهاردهم تیر ماه "روز شهرداری ها و دهیاریها" را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز "شهرداری و دهیاری" با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری، فرصتی مغتنمی ست تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، قدردانی و تجلیل به عمل آید.

شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

اینجانب ضمن تبریک این روز  به تمامی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی و تقدیر از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری قدس، توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه را در سایه همدلی و سر لوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

نقی علی وند - رئیس شورای اسلامی شهر قدس

رییس شورای اسلامی شهر قدس

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز