شهردار منطقه۲۲ در جمع فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی:

رعایت قانون، رمز اعتماد اجتماعی شهروندان به مدیریت شهری است

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۵:۰۰
کد خبر: ۸۷۰۹۰۷
رعایت قانون، رمز اعتماد اجتماعی شهروندان به مدیریت شهری است
شهردار منطقه22 تاکید کرد: دستگاه های حاکمیتی و خدماتی باید خدمتگزار مردم باشند و رضایتمندی آنان را بدست آورند . چراکه فقط با این سرمایه اجتماعی می توانیم در برابر تحریم های خارجی کشور غالب شویم.

به گزارش برگزاری برنا از تهران ؛  علی نوذرپور در دیدار با فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی منطقه22 با بیان اینکه رویه مدیریت شهری گذشته و مدیریت جدید شهری در اعمال قانون بسیار متفاوت است، گفت: در مدیریت شهری گذشته کمک های تجهیزاتی و مالی به نهادهای نظامی می شد که برابر قانون نبود و هیچ ردیف بودجه ای برای آنها دیده نشده بود.

نوذرپور با بیان اینکه قانون، رمز اعتماد اجتماعی شهروندان به مدیریت شهری است، افزود: اگر برخی کمک ها به نهادها در دوره جدید مدیریت شهری محدود شده است فقط به دلیل احترام به قانون و داشتن شهری با ضوابط است و نباید باعث سوءتفاهم ها  و نگرانی ها شود.

وی با بیان اینکه هیح اقدام خلاف قانون در مدیریت شهری منطقه22 اتفاق نخواهد افتاد، گفت: مدیریت جدید شهری منطقه به عنوان مجری قانون در حوزه معماری و شهری خود را ملزم به لحاظ نمودن دو اصل قانون مداری و رعایت قانون در تصمیمات مدیریتی نموده است.

شهردار منطقه22، قانون مداری و رعایت مقررات و موازین قانونی را از جمله موارد بسیار مهم و مورد توجه شهردار تهران عنوان کرد و گفت: اگر همکاری و همراهی نهاد های نظامی و انتظامی نباشد مدیریت شهری برای اجرای قانون تنها است و احتیاج به کمک شما داریم.

وی با اشاره به اوضاع کنونی کشور، خاطر نشان کرد: دستگاه های حاکمیتی و خدماتی باید خدمتگزار مردم باشند و رضایتمندی آنان را بدست آورند تا سرمایه اجتماعی که  برای پایداری نظام لازم است، حفظ شود.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان این که برای حفظ و نگهداری بوستان چیتگر تمیدات بیشتری را پیش بینی کرده ایم، گفت: آتش سوزی اخیر چیتگر شیطنت‌ گروه خاصی بود که موفق نشدند به هدف خود برسند .

نوذرپور با بیان اینکه  برای آبیاری بوستان جنگلی چیتگر با مشکل رو به رو بودیم، ادامه داد: با ساخت مخازن و جمع آوری روان آب ها تلاش کردیم بدون استفاده از منابع سازمان آب، آبیاری این پارک 8۵۰ هکتاری را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه حریم این منطقه22 سه برابر مساحت منطقه است، افزود: برای حفظ و نگهداری حریم منطقه تنها هستیم و به کمک های شما نهادهای نظامی و انتظامی احتیاج داریم.

نوذرپور با بیان اینکه حریم منطقه22 تنفسگاه تهران است، گفت: باید با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی نگذاریم تا سودجویان در حریم منطقه22 ساخت و ساز غیر قانونی کنند، که اگر این اتفاق بیفتد مشکلات اکوسیستمی بسیاری گریبانگیر شهروندان تهرانی می شود.

وی همچنین گفت که بخشی از ساختمان‌ها مربوط به نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی است و بخشی هم مربوط به بخش خصوصی است. به هر حال باید تمهیداتی بیاندیشیم برای اینکه هم حقوق مردم رعایت شود هم این که منجر به ساخت و سازهای خارج از ظرفیت های اکولوژیکی منطقه نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز