صبح امروز و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری؛

اولین جلسه کمیته هماهنگی انتخابات بخش قلعه نو برگزارشد

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۵:۴۷
کد خبر: ۸۷۲۵۱۶
اولین جلسه کمیته هماهنگی انتخابات بخش قلعه نو برگزارشد
صبح امروز اولین جلسه کمیته هماهنگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره خبرگان رهبری در بخش قلعه نو با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این جلسه که با حضور سجاد برنجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری، علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، اکبری رئیس اداره سیاسی فرمانداری، کلیه دهیاران روستاهای بخش و مسئولین ادارات و ارگانهای ذیربط برگزار گردید، حاضرین به بیان و بررسی تجربیات انتخابات سنوات گذشته و تحلیل اطلاعات فنی مورد نیاز مانند تعداد شعبات اخذ رای، تعرفه های مصرفی، میزان مشارکت مردمی و ... پرداختند.

در این جلسه هریک از دهیاران روستاها و مسئولین ادارات به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و آمادگی کامل خود و مجموعه متبوعشان را جهت کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پیش رو اعلام نمودند.

بخشدار قلعه نو در این جلسه انتخابات پیش روی را یکی از مهمترین انتخابات های سالهای گذشته خواند و گفت: باتوجه به شرایط موجود و تلاش های همه جانبه دشمنان نظام جهت دلسرد کردن مردم از انقلاب و نیز به راه انداختن جنگ ظالمانه اقتصادی از طریق وضع شدیدترین تحریم ها توسط جبهه استکباری با نیت تسلیم کردن ملت و مسئولین، همه ما وظیفه داریم با ایجاد روحیه نشاط و امید میان مردم از طریق ارائه دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی و کار و تلاش بی وقفه، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و پرشورتر از دوره های قبل مهیا نموده تا ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر مهر باطلی بر خیال خام دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بکوبانند.

صادقی بیان کرد: در منطقه ای که کشورهای واقع در آن هنوز از طریق نظام های بدوی و پادشاهی استبدادی اداره میگردد و حق رای برای مردمانشان معنای مشخصی ندارد، یکی از افتخارات بی بدیل و بی نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهداء و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) حاصل گردیده است، برگزاری انتخابات های آزاد و سراسری و دارا بودن حق رای توسط کلیه شهروندان آن میباشد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمنان جهت کمرنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات پیش روی و به تبع آن کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های رای، از کلیه دهیاران و مسئولین حاضر در جلسه درخواست کرد تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و بهره گیری از امکانات حاضر، سبب تشویق و ترغیب اهالی و ساکنین بخش جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای گردند.

برنجی ادامه داد: هرچند تضارب آراء و سلایق در میان شرکت کنندگان در هر انتخاباتی امری بدیهی و از اصول اولیه آن می باشد، لکن کلیه دهیاران و مسئولین در سطح روستاها میبایست با پرهیز از انجام برخی امور شائبه دار و حضور در برنامه هایی که با اهداف سوء طراحی گردیده است، مانع از ایجاد اختلاف و دودستگی کاذب میان اهالی گردند و با ایجاد روحیه اتحاد و همدلی میان مردم، زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و در کمال نظم و آرامش شوند.

 

photo_2019-07-17_15-50-13

photo_2019-07-17_15-50-21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز