دستور استاندار تهران برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی انبار اموال تملیکی طی ۱۵ روز

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۱:۲۸
کد خبر: ۸۷۲۶۲۴
دستور استاندار تهران برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی انبار اموال تملیکی طی ۱۵ روز
استاندار تهران در جلسه بررسی و تعیین تکلیف وضعیت کالاهای رسوبی در انبار اموال تملیکی استان تهران گفت: به زودی کارگروهی به ریاست معاون امنیتی استانداری تهران برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی تشکیل و ظرف مدّت ۱۵ روز کالاهای قاچاق تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه بررسی تعیین تکلیف کالاهای رسوبی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه در انبار اموال تملیکی استان تهران بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کالاهای بلاصاحب را باید تحویل بگیرد و سازمان اموال تملیکی لیست این کالاها را ارائه دهد تا این ستاد دریافت کند.

وی افزود: لیست کالاهایی که می‌تواند به مردم مناطق سیل‌زده تعلق بگیرد احصا شده و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و کسب مجوزهای لازم نسبت به ارسال این اجناس اقدام خواهد شد.

استاندار تهران بیان کرد: به زودی کارگروهی به ریاست معاون امنیتی استانداری تهران برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی تشکیل و ظرف مدّت ۱۵ روز کالاهای قاچاق تعیین تکلیف می‌شوند.

محسنی بندپی ادامه داد: هم‌افزایی برای رفع مشکلات باید بین دستگاه‌های موجود ایجاد شود، بروکراسی پیچیده، اطاله دادرسی به سبب مشخص نبودن شناسه، معدوم کردن اقلام پزشکی و غیره از جمله مشکلاتی است که در چنین شرایطی باید با همکاری و هماهنگی بیشتر بین تمام دستگاه‌های ذی‌ربط مرتفع شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز