نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس خبر داد:

اتوبوس های بین شهری خط های آذری،آزادی، کرج و مترو به سیستم گرمایش و سرمایش تجهیز می شوند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۰:۵۸
کد خبر: ۸۷۵۲۱۹
اتوبوس های بین شهری خط های آذری،آزادی، کرج و مترو به سیستم گرمایش و سرمایش تجهیز می شوند
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: اتوبوس های بین شهری خط های آذری،آزادی، کرج و مترو به سیسنم گرمایش و سرمایش تجهیز می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوطالب آذربرا در یکصدو هفتادو چهارمین  جلسه رسمی  شورای اسلامی شهرقدس گفت: در راستای خدمت به شهروندان لایحه یک فوریت تجهیز اتوبوس های بین شهری خط آذری ، ازادی ، کرج و مترو به سیتسم گرمایش و سرمایش مطرح شد.

 نماینده شورای شهر در سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری قدس با بیان این مطلب اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مهم ترین اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری است و بدیهی است حمل و نقل عمومی یکی از جلوه های این خدمات رسانی به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان و تراکم بالای جمعیتی در شهر قدس، استقرار واحدهای صنعتی و مراکز دانشگاهی و... باید با اهتمام بیشتر و توجه جدی تری به مسأله حمل و نقل عمومی شهر قدس نگریست و با توسعه زیرساخت ها زمینه خدمت رسانی مناسب به شهروندان و در نتیجه رضایتمندی ایشان را فراهم آورد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس  با اشاره به فرسودگی بیش از 60 درصدی ناوگان اتوبوسرانی تصریح کرد: فرسودگی مفرط ناوگان حمل و نقل شهری با 60 دستگاه اتوبوس فرسوده و 300 دستگاه تاکسی فرسوده به دلیل کمبود بودجه و اعتبارات مالی در این حوزه به معضل مهمی تبدیل شده که عواملی چون عدم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از سال 90 تا امروز، متناسب نبودن درآمد اتوبوس ها با هزینه های استهلاک و قطعات یدکی و لاستیک، مقرون به صرفه نبودن نگهداری اتوبوس های فرسوده به دلیل استهلاک بالا و خرید مکرر قطعات یدکی و پایین آمدن کیفیت خدمات، در گرایش شهروندان به خودروهای شخصی و کاهش جذب مسافر و بالطبع پایین آمدن درآمد روزانه بهره برداران بخش خصوصی دخیل بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز