استاندار تهران :

تمام تلاش دولت در استان تهران این است که شعار رونق تولید را عملیاتی کند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۶:۴۲
کد خبر: ۸۷۸۶۳۱
تمام تلاش دولت در استان تهران  این است که شعار رونق تولید را عملیاتی کند
محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسع استان تهران گفت: تمام تلاش دولت در استان تهران این است که شعار رونق تولید را عملیاتی کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسع استان تهران اظهار کرد: از تمامی مدیران اجرایی استان تهران که علیرغم تمامی محدودیت های اعتباری برای توسعه استان تلاش می کنند  به سهم خود قدردانی می کنم.

وی افزود : تمام تلاش دولت در استان تهران  این است که شعار رونق تولید را عملیاتی کند .

وی گفت : دولت از راه های مختلف اعتبارات خوبی را برای دستگاه های اجرایی منظور کرده و از جمله این   اعتبارات ارزش افزوده  است که 27 صدم درصد این اعتبارات برای طرح های ورزشی و 10 درصد هم برای اشتغال روستایی تخصیص یافته است. 

استاندار تهران تصریح کرد: تلاش ما در استان تهران  این است که جمعیت مولد روستایی را ترغیب به ماندگاری در روستاها کنیم.

محسنی بندپی همچنین گفت : در تبصره 16 اعتباری بالغ بر 53 میلیارد در قالب سرمایه در گردش و نوسازی و بهسازی  صنایع استان تخصیص داده شده است. 

وی افزود: در این سه شهرستان مزیت های ارزشمندی در کشاورزی داریم و 26 درصد اشتغال این سه شهرستان در بخش  کشاورزی است و درحالیکه در کل استان 2/2درصد در  کشاورزی اشتغال را شاهدیم.

وی گفت : تراکم جمعیت و کمبودهایی سرانه های بهداشتی درمانی و آموزشی که در کل استان شاهدیم را  در این سه شهرستان نیز شاهدیم

استاندار تهران تصریح کرد: نقشه راه ما  سند توسعه استان است و این  درخواست را  داریم تا مجموعه دولت با نگاهی ویژه به استان تهران توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در جریان سفر تهران به پیشوا دکتر نوبخت قول داد تا هر اعتباری که برای تسریع  پروژه قطار شهری از تهران تا پیشوالازم باشد  در صورت رفع مشکلات تخصیص یابد و  تا سال 98 ای پروژه عملیاتی خواهد شد.

وی گفت : در قرچک دو گره در خصوص حمل و نقل ریلی در محمد آباد و داود آباد و  داشتیم و این مشکل نیز در سفر امروز  برطرف شد.

وی در پایان گفت : ضرورت دارد برای تامین آب شرب و کشاورزی این منطقه توجه ویژه ای داشته باشیم و احداث تصفیه خانه های فاضلاب در این سه شهرستان ضروری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز