ساداتی:

بر طرف کردن دغدغه مردمی، هدف اصلی فرمانداری است

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۰:۵۴
کد خبر: ۸۸۰۵۳۲
بر طرف کردن دغدغه مردمی، هدف اصلی فرمانداری است
فرماندار شهرستان رباط کریم نخستین جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات گفت: موانع و مشکلات آنتن دهی شبکه های ارتباطی و تلفن همراه مرتفع خواهد شدو برونسپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت مصداق دولت الکترونیک و از مطالبات مهم این شهرستان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در خصوص برگزاری این نشست که صبح امروز با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، نماینده مردم شهرستان رباط کریم، معاونان فرمانداری، بخشدار، دهیاران، مدیران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، شرکت پست و پست بانک در فرمانداری رباط کریم برگزار شد، بیان داشت: با توجه به پیگیری مطالبات مردمی از مبادی گوناگون قانونی، جلسه ای برای رفع مشکلات آنتن دهی خطوط ارتباطی ثابت و سیار شهروندان به خصوص روستا نشینان در شهرستان برنامه ریزی شد و طبق رایزنی های انجام شده مشکل آنتن دهی به زودی رفع می شود.

وی در ادامه افزود: ما برای رسیدن شهروندان به حقشان در جهت بهره مندی مطلوب از فضاهای گوناگون در حوزه ارتباطات تاکنون پیگیری های بسیاری را انجام داده ایم و از هفته آینده گروه هایی برای پایش مشکلات آنتن دهی به روستا ها فرستاده خواهند شد تا مناطقی که مشکلی در این خصوص دارند شناسایی شده و درجهت رفع موانع هر چه سریع تر اقدام شود.

ساداتی با اشاره به انتخابات در سال جاری و الکترونیکی برگزار شدن آن اظهار داشت: با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در سال جاری برای سهولت در رای دهی مردم و رفاه و آرامش شان، مقوله ارتباطات و فناوری در سطح شهرستان هویت بیشتری به خود خواهد گرفت. حل مشکلات مردمی درسطح شهرستان در خصوص پوشش مناسب خدمات ارتباطی دغدغه اصلی و روزانه ماست.

مقام عالی دولت با تاکید بر مرتع شدن مشکلات آنتن دهی اپراتورها بیان داشت: برای افزایش بهره مندی رضایت بیش از پیش مردمی،براساس قول شفاهی داده شده از طریق مسئولان مربوطه تا ۱۵ شهریور سال جاری، موانع احتمالی برطرف و شاهد بستر مناسب در حوزه ارتباطی خواهیم بود.

ساداتی همچنین ابراز کرد: برونسپاری خدمات دولت به دفاتر پیشخوان از الزمات دولت الکترونیک است که آرامش و رفاه عمومی را بدنبال داشته و رضایتمندی شهروندان را موجب می شود.

مرتضی رضایی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران طی مراسم ادامه داد: این چندمین بار است که به دلیل پیگیری و مطالبه های به حق فرماندار در شهرستان رباط کریم حاضر شده ام و با توجه به این که مکلف به اجرای دستورات ایشان در راستای خواسته مردمی و نیاز پر رنگ به ارتباطات باید بگویم از هفته آینده گروه هایی به تمام روستاهای شهرستان رباط کریم برای پایش مشکلات در جهت رفع موانع فرستاده خواهد شد تا براساس آمار هر چه سریع تر برای رفع کمبودها و نواقص وارد فاز عملیاتی شویم.

وی ادامه داد: ناگفته نماند با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، ما در منطقه و شعاع روستای هدف، براساس تعهد خود و اپراتورها، این مهم را انجام خواهیم داد.

رضایی با اشاره به گلایه مردم در خصوص نصب دکل و تشعشعات مضر برای سلامتی شان بیان کرد: با توجه به این که استان تهران در رتبه نخست شاخصه توسعه یافته در حوزه ارتباط و فناوری اطلاعات قرار داد و شهرستان رباط کریم از این حیث ظرفیت بالقوه مطلوب تری حتی نسبت به خود تهران دارد و در خواست دریافت پهنای باند از سوی شهروندان، به قطعیت عرض می کنم مردم نگرانی در خصوص سلامتی شان به واسطه مصب دکل های مخابراتی نداشته باشند چرا که میزان تشعشعات از میزان استاندارد این موضع فاصله بسیار چشمگیری دارد و کوچکترین مشکل رصد و بررسی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز