استاندار تهران:

رمز موفقیت امروز ایران "استقامت" است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۳:۵۰
کد خبر: ۸۸۶۴۰۰
رمز موفقیت امروز ایران استقامت است
محسنی بندپی در نشستی صمیمی با آزادگان شاغل در استانداری تهران گفت: ایران هر چه دارد از مقاومت و ایستادگی ایثارگران و آزادگان عزیز کشور است و گرامیداشت این عزیزان در عمل باید اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ همزمان با ۲۶ مرداد ماه، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آیین تجلیل از آزادگان شاغل در استانداری تهران به ریاست محسنی بندپی، استاندار تهران و با حضور گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، پاشا معاون توسعه و منابع استانداری تهران، فرهادی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تهران، مرتضوی رئیس امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، اسلامی مشاور امور ایثارگران استاندار تهران و آزادگان شاغل در استانداری تهران در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی با تاکید بر عظمت مقام ایثارگر عنوان داشت: کشور ایران هر چه دارد از مقاومت و ایستادگی ایثارگران و آزادگان عزیز کشور است و گرامیداشت این عزیزان در عمل باید اجرا شود.

 استاندار تهران ادامه داد: پیشرفت، عظمت و عزت کشور عزیز ایران همواره مدیون و مرهون خون شهدا و استقامت جانبازان و آزادگان کشور است و توجه ویژه به این یادگاران دفاع مقدس در تمامی امور ضرورت دارد.

محسنی بندپی رمز موفقیت کشور را استقامت دانست و گفت: رمز درخشندگی و ماندگاری این انقلاب مقاومت است که آزادگان نماد این استقامت و مقاومت می‌باشند.

استاندار تهران با اشاره به تحمل سختی اسارت بیان داشت: موضوعی که باعث شد این قوت قلب، اطمینان، پایداری و استواری در آزادگان تجلی پیدا کند موضوع اعتقاد به موازین اسلامی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز