رییس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران مطرح کرد ؛

روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان تهران / برگزاری المپیادها و مسابقات متعدد با تلاشهای هیات

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۸۷۷۸۹
روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان تهران / برگزاری المپیادها و مسابقات متعدد با تلاشهای هیات
رییس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران در دومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر اسنوکر کشور گفت : قطعا این مسابقات زمینه ی رقابت صحیح را فراهم می کند و خروجی این رقابت ها ورزشکارانی را که می توانند در آینده تاثیر گذار باشند معرفی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیام نظر رییس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران در دومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر اسنوکر کشور که در تهران برگزار شد ،اظهار داشت : شما ورزشکاران و منتخبین المپیاد های استعدادیابی آینده سازان ورزش کشور هستید.

وی با یادآوری مسابقات سال گذشته در تهران گفت : قطعا این مسابقات زمینه ی رقابت صحیح را فراهم می کند و خروجی این رقابت ها ورزشکارانی را که می توانند در آینده تاثیر گذار باشند معرفی می کند.

نظر با اشاره به فعالیت های هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان تهران  ادامه داد : هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در راستای سیاست های فدراسیون و با برنامه ریزی که از دو سال گذشته در پیش گرفته ، در سال 98 با این المپیاد ، سه برنامه ی کشوری را اجرا کرده است .

وی افزود : در سال 97 ، 40 برنامه را با کمک دست اندرکاران این رشته برگزار کرد و به عنوان یکی از هیات های پیشرو فدراسیون در کشور شناخته شد .

نظر اضافه کرد : امیدوارم که این مسیر و روند رو به رشد برای توسعه ی رشته ی ورزشی بیلیارد ، بولینگ و بولس  با کمک و حمایت مسوولین و تلاشهای ورزشکاران  جوان این رشته ، شتاب بیشتری به خود بگیرد و ایام درخشان تری را در هیات بیلیارد ، بولینگ و بولس استان تهران شاهد باشیم.

 

photo_2019-08-22_09-24-23

photo_2019-08-22_09-40-36

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز