به همت معاونت فرهنگی و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد ؛

کارگاه آموزشی "مهارت های زندگی" ویژه بانوان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۹:۴۰
کد خبر: ۸۸۹۴۷۷
کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه بانوان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
کارگاه آموزشی "مهارت های زندگی" ویژه بانوان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ به منظورتحکیم بنیان خانواده ها و پیشگیری ازطلاق های عاطفی، باحضورجمعی از بانوان پردیسی یکی از مجتمع های مسکونی در فاز ۴، دوازدهمین دوره کارگاه مهارتهای اجتماعی از سوی معاونت فرهنگی جوانان و کارگروه توسعه فرهنگی ورزشی بانوان اداره با تسهیلگری استاد سخاوت برگزار شد.

دکتر درخشان دارا در جریان اجرای این برنامه گفت: برگزاری کارگاه های مهارت زندگی سبب ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

معاون ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: در کارگاه های مهارت زندگی مهارت های خود آگاهی، ارتباط موثر، کنترل خشم و جرات مندی آموزش داده می شود.

به گفته وی بانوان باشرکت در کارگاه مهارت زندگی روشهای صحیح و علمی زندگی را فرا می گیرند و تلاش می شود با خودشناسی و همدلی و ارتباط موثر به اهداف مورد تائید این طرح دست پیدا کنند.

دارا هدف اصلی از برگزاری این کارگاه ها را پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مهارت مدیریت خشم دانست و افزود: آموزش ها برمبنای کنترل خشم و مهارت جرات مندی به بانوان و دختران جوان توانایی مقابله با تنش ها را فرهنگ سازی می کند.

وی افزود: مهارت خود آگاهی، همدلی؛ ارتباط موثر و جرات مندی از مهترین مهارت هایی است که در این کارگاه های آموزشی مورد توجه تسهیلگر می باشد و تاکید کرد: در این کارگاه ها ضمن معرفی مهارت های زندگی از قبیل مهارت های خودآگاهی، کنترل خشم، مقابله با استرس، حل مسأله وتصمیم گیری، ارتباط مؤثر، تفکر خلاق، تفکر نقادانه و...؛ مهارت خودآگاهی به طور ویژه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه علمی کاربردی از همکاری اساتیدی که در اجرای طرح های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاری گر ورزش و جوانان شهرستان پردیس هستند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز