درخشان دارا:

مجموعه مسئولان شهری به پویش "همه برای ورزش" می اندیشند

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۱۱:۴۸
کد خبر: ۸۸۹۴۷۸
مجموعه مسئولان شهری به پویش همه برای ورزش می اندیشند
دور دوم بازدید معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و مسئول ماده ۸۸ از روند احداث پروژه های ورزشی، حفظ و نگهداری اماکن ورزشی، زمین های روستایی، نظارت بر شهریه ها و پایگاه های تابستانی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در راستای نظارت و گزارش به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر درخشان دارا معاون این اداره با همراهی امید هدایتی مسئول پیگیری و رسیدگی مجوزباشگاه ها، از پروژه در حال احداث سالن ورزشی چمران پردیس، دفترخدمات ورزشی فاز۸ و ۱۱، سالن های ورزشی ولیعصرسیاهسنگ، والفجر پردیس، البرز، زمین خاکی و خانه ورزش روستا واصفجان و زمین خاکی فوتبال سیاهسنگ به منظور چگونگی حفظ و نگهداری، خدمات دهی پایگاه های تابستانه، روند احداث، موقعیت زمین های خاکی جهت پیگیری، نظارت بر شهریه های دریافتی و موضوع بیمه پزشکی ورزشی بازدید صورت گرفت.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: باهدف بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و اماکن پیرو دستور مدیرکل، فازدوم بازدیدها جهت گزارش دهی و پیگیری انجام شد تا با رسیدگی های میدانی شاهد برطرف شدن مسایل احتمالی و تسریع افتتاح برخی پروژه ها باشیم.

درخشان افزود: خوشبختانه امروز ورزش به گونه‌ای شده که مردم احساس نیاز دارند و بدون اینکه آن را در سبد هزینه‌ای خانوار پیش بینی کنند از ورزش همگانی استقبال می‌کنند. البته شهرداری ها تلاش بسیار قابل تقدیری داشته اند و فضاهای خیلی خوبی را با تبلیغاتی که کرده برای ورزش همگانی و سالنی در نظر گرفته اند و حتی یکسری وسایل ورزشی را نیز در پارک‌ها نصب کرده اند که نشان می دهد مجموعه مسئولان شهری به پویش "همه برای ورزش" می اندیشند و این یکی از اتفاقات بی نظیر در شهرستان‌پردیس است که همه ارگان ها برای توسعه سرانه های ورزشی پای کار آمده اند. سپاه، شهرداری ها و شوراهای اسلامی بومهن و پردیس، شرکت عمران، بخشداری جاجرود و بومهن، برخی دهیاری های فعال، اداره آب و اداره کارو رفاه اجتماعی و البته آموزش و پرورش در کنار اداره ورزش و جوانان و بخش خصوصی تمام قد برای توسعه فضاهای ورزشی مورد تقاضای شهروندان طرح هایی را اجرا و در دست اقدام دارند.

مسئول ماده ۸۸ اداره ورزش خاطر نشان شد: بی شک ما مطابق برنامه ششم اقتصادی سرانه ورزشی را از معیار اختصاص داده شده عبور خواهیم داد و این نشان دهنده تلاش، همیاری و خردجمعی حوزه مدیریتی شهرستان و بخش خصوصی است.

معاون آموزشی، پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی افزود: مطابق پژوهش های بعمل آمده هر زمانی که رویداد ورزشی همگانی و قهرمانی رونق داشته باشد وقوع جرم و جنایت کمتر گزارش خواهد شد، چون شور و شعفی که ورزش ایجاد می‌کند، ذهن جوانان را درگیر می‌کند. در واقع جوانان ساعت‌ها قبل و بعد از مسابقه درباره آن رویداد ورزشی صحبت می‌کنند و از فضای خشونت دور می‌شوند.

دارا گفت: جوانان با چنین ورزش‌هایی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا می‌توانند شرایط زندگی شان را تغییر دهند. ورزش‌های رزمی و انرژیک کسانی را که ذهن پرخاشگر دارند به آرامش می‌رساند چون دیگر آن‌ها نیازی نمی‌بینند که این انرژی را در کوچه و خیابان تخلیه کنند. ما هم سعی کردیم وقتی فضای ورزشی ایجاد می‌کنیم با این رویکرد باشد که هر سالن تخصصی ورزشی را در جایی احداث کنیم که استقبال بیشتری از آن می‌شود. معاون اداره ورزش ابراز امیدواری کرد با واگذاری و تعیین تکلیف و حل معارض های زمین های ورزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان توسط مسئولین روستا و بخشداری و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، شاهد ساخت فضایی مناسب برای ورزش جوانان در روستاها باشیم.

وی در ادامه این بازید ضمن تقدیر از گل_محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به جهت دستور مستقیم به نظارت ها و محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان، بیان نمود: سرکشی از پروزه‌های ورزشی شهرستان و روستاها و رصد کردن مشکلات ورزشی آنان در برنامه کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و این معاونت قرار گرفته ‌است .

وی با با اشاره به مشارکت بخش خصوصی و ورود به پروژه‌های ورزشی، گفت: یکی ‌دیگر از برنامه‌های این اداره و اداره کل، ترغیب بخش خصوصی و مشارکت در ساخت اماکن ورزشی استاندارد و وزین می‌باشد که شهروندان شاهد احداث و بهره برداری مجموعه های ورزشی فاخر در سالجاری خواهند بود.

درخشان دارا به نگاه ویژه فرماندار شهرستان پردیس اشاره و خاطرنشان کرد: دکتررضایی فرماندار و معاونین ایشان در این مدت کوتاه عملکردی مدافعانه و پیگیری های جدی را در حوزه ورزش داشته اند که قدردان نگاه حامیانه ایشان هستیم.

گفتنی است؛ در این بازدید ۴ساعته درخشان ضمن گفتگو با مربیان و مدیران باشگاه ها از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات قرار گرفت.

مقرر است بازدیدها و نظارت های ضربتی از کلیه اماکن ادامه یابد.

 

345

765322

3488

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز