معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران :

پروژه احداث مترو اسلامشهر ویژه و حائز اهمیت است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۹:۰۶
کد خبر: ۸۹۷۴۱۴
پروژه احداث مترو اسلامشهر ویژه و حائز اهمیت است
محمد تقی زاده تقی زاده گفت، موضوع احداث مترو اسلام‌شهر از هر لحاظ برای استانداری تهران ویژه و حائز اهمیت است و عمده جمعیت ساکن این شهرستان کارگر و بین اسلامشهر و تهران در رفت و آمد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، تقی زاده در جلسه فوق العاده شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران که به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران و با حضور محسن پورسیداقایی تشکیل شد گفت، بازنگری طرح حمل و نقل ریلی تهران بسیار مهم است و افزایش ظرفیت  و ایجاد خطوط از مهم ترین اصول در  طرح بازنگری است.

وی افزود، کاهش میزان  ترافیک و آلودگی هوا باید از اهداف این طرح  باشد و از طرفی در این طرح باید مشکل اتصال خطوط  بی ار تی به مترو برطرف  شود.

 تقی زاده اظهار داشت، طرح بازنگری باید معایب طرح سابق را برطرف کند و از طرفی تخصیص اعتبارات این طرح باید بگونه ای  مدیریت شود  که متضمن بیشترین صرفه اقتصادی باشد و در عین حال  برای توسعه خطوط ریلی مشکلی پیش نیاید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد، موضوع احداث مترو اسلام‌شهر  از هر لحاظ برای استانداری تهران ویژه و حائز اهمیت است و عمده جمعیت ساکن این شهرستان کارگر و بین اسلامشهر و تهران در رفت و آمد هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز