"محمد مرادی " بازیکن مازندرانی تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان؛

مشوق اصلی من خانواده ام و مربی بنده بودند / تیم ملی ایران با جوانگرایی آینده خوبی در پیش خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۲:۳۶
کد خبر: ۹۰۵۳۰۸
مشوق اصلی من خانواده ام و مربی بنده بودند / تیم ملی ایران با جوانگرایی آینده خوبی در پیش خواهد داشت
"محمد مرادی " بازیکن مازندرانی تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان در گفتگو با برنا عنوان کرد: تیم ملی ایران با جوانگرایی آینده خوبی در پیش خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا "محمد مرادی " بازیکن مازندرانی تیم فوتبال رئال مونستر آلمان در گفتگو با برنا گفت : ۲۳ سال سن دارم از ۱۵سالگی وارد این رشته فوتبال ساحلی شدم و دوبار آقای گل لیگ ایران شدم و در تیم‌های شهرداری تبریز، موج سواران نوشهر، پارس جنوبی بوشهر بازی کردم.

وی افزود: یک لیگ خوب منجر به صعود یک تیم برترمی شود و چون لیگ ایران به طول شش ماه انجامید و در سطح بالایی قرار دارد و موجب می شود بازیکنان آمادگی کامل را در این سطح داشته باشند و پیشرفت کنند.

مرادی افزود: همه ورزشکاران در هر تورنمت به رقابت می پردازند و بر روی سکو رفتن تلاش می کنند.

 وی در خصوص موفقیت ها  خود افزود : مشوق اصلی من خانوده ام و مربی بدنسازی بنده بودند و دوستانم در راه تشویق کردند.

 مرادی با اشاره به آینده فوتبال ساحلی گفت:   تیم ملی ایران با این جوانگرایی آینده خوبی در پیش خواهد داشت و می تواند نتایج بهتری بدست آورد.

مرادی با اشاره به بازیکنان فوتبال ساحلی عنوان کرد:  خودم جز بهترین کاندیدای بازیکنان جهان هستم اما در این خصوص صحبتی نمی کنم ‌.

وی در خصوص وضعیت تیم باشگاهی گفت : امکانات تیم ایران خوب و راضی کننده است.

این بازیکن در زمینه نحوه و لقبی که می توان به او داد گفت : نمی توانم به خود لقبی بدهم نظر دیگران برای من مهم است.

مرادی با اشاره به تفاوت های فوتبال  ساحلی و چمنی گفت : این دو با هم خیلی تفاوت دارند فوتبال ساحلی با پنج بازیکن است اما فوتبال چمنی با ۱۱ بازی بازیکن در زمین هست در فوتبال ساحلی دروازه بان نقش طراح است  ولی در فوتبال چمنی درواز بان فقط حفاظت از دروازه را برعهده دارد  و فوتبال ساحلی همه دفاع و حمله میکنند.

 این بازیکن در خصوص پیشنهادات باشگاه خارجی گفت :  دوسال پیشنهاد بازی در باشگاه خارجی به من درخواست شد اما متاسفانه به دلیل  مشکلات نپذیرفتم .

 این بازیکن ایرانی در پایان گفت :  خیلی خوشحال هستم که در تیم رئال مونستر توپ  میزنم و هدفم این است که بهترین باشم و به این تیم کمک کنم  و با بازی خوب  جزو سه تا نفر اول باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز