رییس شورای اسلامی قمصر:

رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی است

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲:۴۷
کد خبر: ۹۲۲۹۳۲
رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی است
جلسه ای پیرامون مسائل آموزشی سه روستا (قمصر ، دهنو ، درسن آباد) به میزبانی شورای اسلامی روستای قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ این جلسه با حضور  علی کلهر رییس شورای اسلامی بخش کهریزک  افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش بخش کهریزک ،  آقاخانی دهیار قمصر ،  مسعود چراغعلی دهیار دهنو و  وحید حاتم زاده دهیار درسن آباد ، سرکار خانم مسلم مدیر مدرسه سیدجمال الدین  غفاری مدیر مدرسه استادشهریار به میزبانی حاج یار مراد احمدوند رییس شورای اسلامی روستای قمصر در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه احمدوند رییس شورای اسلامی قمصر ضمن عرض خیرمقدم به اعضاء و تبریک بمناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت خاطر نشان کرد برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

احمدوند رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت اسلامی دانست و افزود:تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شو ند از و ظایف آموزش و پرورش است.

 اسماعیل اقاخانی دهیار قمصر نیز ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت افزود:معلمان درتربیت و سرنوشت دانش آموزان نقش موثری دارند وبر کلیه رفتارهای و عملکرد آنها تاثیر گذار هستند.

دهیار قمصر با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین خانواده است افزود:تقربیا تمام افراد جامعه با آموزش و پرورش سرکار دارند .

مهندس آقاخانی مشارکت والدین در آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود: با تشکیل انجمن اولیاءو مربیان می توان والدین را در تصمیم گیری مدرسه مشارکت داد.

در ادامه این نشست اعضای حاظر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و مصوباتی نیز جهت پیگیری و اجرا  به تصویب رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز