داژبال استان تهران بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۹:۳۰
کد خبر: ۹۲۳۴۴۸
داژبال استان تهران بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد
تیم داژبال آقایان استان تهران با سرپرستی رضا رمضانی مسئول کمیته داژبال استان در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی داژبال کشور در استان اهواز شرکت کرده و برای نخستین بار با اقتدار برسکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مسابقات به میزبانی اهواز و با حضور 12 تیم از استانهای مختلف کشور به مدت 1 روز با نظارت رضا خوش سرور نایب رییس فدراسیون آسیا اقیانوسیه برگزار شد که تیم تیم استان تهران زیر نظر هیات ورزشهای همگانی استان تهران در مرحله گروهی با تیم های سمنان، خوزستان الف و کیش همگروه و با نتایج :  تهران ۱۶- سمنان ۱۵ . تهران ۱۷- خوزستان الف ۱۵ . تهران ۱۶- کیش ۱۶ (برنده تهران با امتیاز زمان بهتر)  به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.  

این تیم در دور دوم نیز با تیم های کیش و بوشهر همگروه و با نتایج زیر به دور یک چهارم صعود کرد.  تهران ۱۷-کیش ۱۷ (برنده تهران با امتیاز زمان بهتر)  تهران ۲۷- بوشهر ۱۱  همچنین در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  ۲۴-۷ از سد زنجان گذشت و به مسابقه فینال راه یافت.  

پسران داژبال استان تهران در یک مسابقه سخت و نفس گیر در فینال مقابل تیم  مرکزی صف آرایی کرد و با نتیجه تهران ۱۷- مرکزی ۱۷ و با احتساب  زمان بازی بهتر به سکوی قهرمانی و مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.

درانتهای مسابقات رضا رمضانی مسئول کمیته داژبال استان تهران از سوی خوش سرور نایب  به عنوان بهترین و فنی ترین بازیکن کشور و کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات آتی بین المللی انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز