به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود؛

اجرای ۱۶ نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۲۳۵۶۶
اجرای ۱۶ نمایش در محوطه باز تئاتر شهر از امروز
به مناسبت هفته وحدت، 16 برنامه های نمایشی از روز سه شنبه 21آبان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری منطقه 11 در پهنه فرهنگ و هنر رودکی محوطه تئاتر شهر به اجرا در می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این که پیش از این تفاهم نامه ای با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای برنامه های مناسبتی در پهنه رودکی منعقد شده است؛ گفت: در همین راستا و به مناسبت  فرا رسیدن هفته وحدت ، اجرای ویژه برنامه های نمایشی درمحوطه تئاتر شهر از روز سه شنبه 21آبان آغاز شده است.

رشیدی در خصوص برنامه های نمایش افزود: این نمایش ها از روز سه شنبه 21 آبان آغاز و تا روز جمعه 24 آبان ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند با حضور در بوستان دانشجو و محوطه باز تئاتر شهر آن ها را تماشا کنند.

او همچنین خاطر نشان کرد: اجراهای روز سه شنبه 21 آبان از ساعت 16 با دو نمایش " این سه نفر " و " مستاجر" برگزار می شود و روز چهارشنبه 5 نمایش از ساعت 15 اجرا می شوند که "این سه نفر" ، " وجدان بیدار " ، مستأجر " ، "قاب ها " و "پاشنه آشیل" خواهند بود.

به گفته رشیدی نمایش های روز پنج شنبه نیز از ساعت 15 با اجرای "یاشیل" ، " قاب ها " ، "وجدان بیدار " ، "این سه نفر " و " مستأجر " برگزار می شوند و تا ساعت 17 ادامه می یابند. همچنین روز جمعه 24آبان در آخرین روز از اجرای نمایش های ویژه هفته وحدت علاقمندان می توانند از ساعت 15:30 برای تماشای "یاشیل" ، "قاب ها" ، وجدان بیدار " و " این سه نفر " تا ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر حضور یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز