شهردار منطقه ۲۰ :

نقش اولیاء مدارس و والدین در ظهور استعداد دانش آموزان مهم است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴:۳۰
کد خبر: ۹۲۳۷۹۶
نقش اولیاء مدارس و والدین در ظهور استعداد دانش آموزان مهم است
شهردار منطقه 20 در همایش هفته پیوند و مشارکت اولیاء و مربیان که در مجتمع آموزشی فدک برگزار شد گفت: نقش والدین و اولیاء مدارس در شناخت و ظهور استعدادهای دانش آموزان و کمک به ایجاد خلاقیت در آنها بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرهاد افشار ضمن تاکید بر اهمیت فراهم کردن فرصت های خلاقیت و ایده پردازی از سوی والدین در دوران خردسالی گفت: والدین سعی کنند تا مرزهای محدود کننده را از پیش روی فرزندان بردارند و فرصت رشد و خلاقیت را در آنان بروز دهند.

افشار با بیان اینکه توسعه تکنولوژی و تلفن های هوشمند تاثیر زیادی در روند حرکتی افراد جامعه به ویژه دانش آموزان داشته است، افزود: این هفته موقعیت خوبی است تا مسئولین امر توجه بیشتری به  این مقوله نمایند و راهکارهایی را برای جلوگیری از آسیب های ناشی از کم تحرکی دانش آموزان بیندیشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش و مشارکت دانش آموزان در نمایشگاه کارآفرینی که در این مجتمع آموزشی برپا بود افزود: برپائی اینگونه نمایشگاه ها که دستاورد دانش آموزان است نشان از توجه مسئولین آموزشی به مهارت آموزی و پرورش در کنار مباحث آموزشی است.

افشار تصریح کرد: بانوان در توسعه جوامع نقش مهمی را ایفا می کنند و توجه به توانمندسازی آنان و وسعت بخشیدن به ایده ها و استعدادهای آنان نقش مهمی در توسعه جوامع دارد.

این گزارش حاکی است شهردار منطقه 20 به همراه معاون اجتماعی فرهنگی و مدیر روابط عمومی این منطقه،و همراهی مدیران و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان مدارس شهرری که در مجتمع آموزشی فدک و به مناسبت هفته پیوند و مشارکت اولیاء و مربیان برپا شده است بازدید کردند.

IMG_2585

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز