بخشدار کهریزک:

حضور گسترده مردم در انتخابات پیشرو، حماسه ای نو در تاریخ کشور رقم خواهد زد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۸۲۶
حضور گسترده مردم در انتخابات پیشرو، حماسه ای نو در تاریخ کشور رقم خواهد زد
نشست هم اندیشی مدیران روستایی بخش کهریزک در راستای بررسی مشکلات روستاهای بخش کهریزک با حضور مهدی مجیدی بخشدار و دهیاران بخش در دفتر دهیاری روستای قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مهدی مجیدی بخشدار کهریزک در حاشیه این نشست با تبریک اعیاد ماه مبارک ربیع الاول به افتتاح رسمی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: قطعاً حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات نیز حماسه ای نو در تاریخ این کشور اسلامی و انقلابی خواهد بود .

او سهم روستاییان را از ارکان موثر در مدیریت های کلان کشوری دانست و افزود: انقلاب و جنگ تحمیلی، دو فصل ایثار و شهادت این کشور هستند که روستاییان با حضور در این رویدادها و در همه صحنه‌های دیگر سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی سهم بسزایی داشتند، حضور گسترده مردم در انتخابات‌های مختلف این کشور نیز بیانگر این است که ایشان به مسائل مملکت خود اهمیت می دهند.

 مجیدی همچنین از شروع بازبینی و کنترل شعب حوزه‌های انتخاباتی بخش خبر داد و از مسئولین خواست جهت رفاه روستاییان و صیانت از آرای ایشان در زمان رای گیری تمام کنترلهای لازم را در فضای کالبدی شعبه انتخاباتی انجام دهند.

بخشدار کهریزک در این جلسه که با حضور دهیاران این بخش  و برخی کارشناسان بخشداری برگزار شد از دهیاران خواست با توجه به فصل بارش و نزولات جوی، مراقبت و کنترل های لازم را از انهار و مسیرهای روان آب‌ها و سیلاب ها داشته باشند.

همچنین در این جلسه اسماعیل آقاخانی دهیار روستای قمصر ضمن تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت به تعامل بین دهیاری های بخش اشاره کرد و افزود : تعامل و همدلی بسیاری که در بین تمامی دهیاران بخش وجود دارد باعث خرسندی ما است و همین همدلی باعث می شود تا در کنار هم و با حمایت های بخشدار محترم بتوانیم در جهت رفع مشکلات روستاها به نحو احسن قدم برداریم.

دهیار قمصر با اشاره به پتانسیل های روستای قمصر افزود: وجود سرانه ها و فضاهای ورزشی و فرهنگی و مذهبی مناسب و همدل بودن اعضای شورای اسلامی این روستا یکی از دلایل مهم پیشرفت این روستا در اجرای پروژه ها و اهداف خویش می باشد.

 در این جلسه ،دهیاران با ارائه گزارشی از مشکلات روستاهای محل خدمت خود راهکارهای تامین رفاه بیشتر روستاییان را با حضور بخشدار کهریزک به مشورت گذاشتند و مورد بررسی قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز