رییس هیات بیلیارد استان تهران ؛

طرح جهادی بازدید و نظارت از باشگاه های تهران با جدیت دنبال می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۵:۰۸
کد خبر: ۹۲۴۰۱۱
طرح جهادی بازدید و نظارت از باشگاه های تهران با جدیت دنبال می شود
دومین نشست مدیران باشگاه های بیلیارد منطقه ای استان تهران به میزبانی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس حوزه شمال شرق و با حضور زرنگار رئیس اداره و پیام نظر رئیس هیات تهران برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دراین نشست غفاری رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شمال شرق گزارشی از تعداد باشگاه ها، فعالیت آموزشی و عمومی باشگاه ها را در حوزه شمال شرق ارائه کرد.

زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق با اشاره به بازدید از ۶۰۰ باشگاه منطقه شمال شرق گفت: روند توسعه ۳ رشته زیر مجموعه هیات تهران طی ۲ سال گذشته کاملاً مشهود است و خوشبختانه شرایطی فراهم آورد تا رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس در پایتخت جایگاه مناسبی پیدا کند.

وی در ادامه از حمایت اداره ورزش و جوانان شمال شرق در جهت مسابقات لیگ و منطقه ای گفت و افزود: در اجرای برنامه ها ی هیات تهران، شمال شرق حوزه و هیات آن، هرگونه مساعدت و همکاری را خواهند داشت.

در این جلسه، پیام نظر رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: برگزاری مسابقات و سایر برنامه ها براساس بخشنامه فدراسیون از این پس با صدور مجوزی از سوی هیات تهران میسر خواهد بود. برای ساماندهی وضعیت همگانی و قهرمانی باشگاه ها هیات تهران عزم جدی دارد.

وی خاطر نشان کرد : باشگاه ها با اجرای مصوبات و قوانین قطعاً از حمایت های لازم از سوی فدراسیون و هیات تهران برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است نشست های مناطق به میزبانی هیات های حوزه ها و شهرستان ها ماهانه برگزار شود.

photo_۲۰۱۹-۱۱-۱۲_۱۵-۱۱-۱۷1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز