تاکید معاون عمرانی استاندار تهران :

هماهنگی بین دستگاه‌ها مهمترین مسئله ای است که در بازآفرینی باید به آن توجه کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۶:۱۳
کد خبر: ۹۲۴۴۷۹
هماهنگی بین دستگاه‌ها مهمترین مسئله ای است که در بازآفرینی باید به آن توجه کرد
جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان تهران مشترک با شهرستان پردیس با حضور تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، فرید موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ، محمدتقی‌زاده در جلسه  ستاد باز آفرینی شهری استان تهران مشترک با شهرستان پردیس اظهار داشت: عمده ترین مشکلات ما در شهرها عدم هماهنگی بین بخشی دستگاه‌ها و سازمان‌ها است و یکی از  اهداف این نشست ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و اقدام مشترکی است که آنها باید در راستای وظایف سازمانی خود انجام بدهند.

وی با بیان اینکه موضوع بازآفرینی موضوعی همه جانبه است گفت:  هماهنگی بین دستگاه‌ها مهمترین مسئله ای است که در بازآفرینی باید به آن توجه کرد.

معاون عمرانی استاندار در این جلسه  مهلتی هفت روزه  برای دستگاه‌های شهرستان پردیس در ارائه برنامه های بازآفرینی خود در محلات هدف داد و تاکید کرد: ادارات در زمان تعیین شده برنامه‌های خود را به استانداری ارائه کنند تا از طریق سازمان مدیریت منابع مالی تخصیص داده شود و در این زمینه دفتر فنی ما و راه و شهر سازی بر اجرای پروژه ها نظارت خواهند داشت.

همچنین امروز پس از تشکیل جلسه  نوید عباسی معاون فرماندار و فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  از وضعیت شهرک امام خمینی و اوزون تپه در پردیس و بومهن دیدن کرده و طی گفتگو با ساکنان این منطقه در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند و قول رسیدگی به مشکلات آنها تا یکماه آینده از سوی فرمانداری شهرستان داده شد .

در ادامه، مسئولان از روند تکمیل گازرسانی به منطقه اوزون تپه بومهن نیز بازدید کرده و ضمن تقدیر از حرکت جهادی گازرسانی به این منطقه اعلام شد  تا یکماه دیگر مراحل نهایی گازرسانی به شهروندان انجام میشود.

 گفتنی است، در این جلسه گزارشی از روند فعالیت های دستگاه های بطور کلی ارائه شد و  درخواست مشخص شدن وضعیت شهرک امام خمینی  با جمعیت ۳۰۰ خانوار که محروم از امکانات شهری هستند، اعلام شد و  تمام دستگاه های اجرایی موظف شدند تا یکماه آینده برنامه ریزی مشخصی  در خصوص خدمات دهی به ساکنین این شهرک داشته باشند.

 

photo_۲۰۱۹-۱۱-۱۴_۱۶-۰۳-۲۷

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز