فرماندار اسلامشهر:

مسئولان اتحادیه های صنفی هرگونه افزایش قیمت و گرانی را گزارش دهند

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۴:۲۷
کد خبر: ۹۲۸۴۶۶
مسئولان اتحادیه های صنفی هرگونه افزایش قیمت و گرانی را گزارش دهند
فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه کنترل هر صنفی بر عهده رئیس اتحادیه مربوطه است گفت: مسئولان اتحادیه های صنفی هرگونه افزایش قیمت و گرانی را گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در اجلاس فوق العاده اتاق اصناف شهرستان سخن می گفت، با بیان اینکه با پایان فتنه هفته گذشته ایجاد اخلال در بازار پروژه دوم فتنه گران است، اظهار داشت: بر اساس تاکیدات رئیس جمهور کشورمان و وزیر صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال جاری هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت و باید نظارت و کنترل بر بازار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه گشت های مشترکی با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تشکیل شده و بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند افزود: مسئولان اتحادیه ها نیز باید بیش از گذشته فعال باشند تا از هرگونه گرانی و افزایش قیمتی جلوگیری شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اتحادیه های صنفی و بازاریان همواره در شرایط و بحران های مختلف بخوبی پای کار آمدند و خوش درخشیدند گفت: در این شرایط که دشمنان ما می خواهند در بازار هرج و مرج ایجاد کنند باید با هوشیاری در صحنه حاضر شویم و اجازه ندهیم تا اخلالی در بازار با گرانی و یا کم شدن هدف دار برخی کالاها رخ دهد.

مرسلپور تصریح کرد: اگر تولید کننده ای نیز افزایش قیمتی داشت و کالایی را گران تر به واحدهای صنفی ارائه داد سریعا اطلاع دهید تا از طریق مبادی ذیربط استانی مورد پیگیری و برخورد قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز