۸۵۰۰ متراز شبکه توزیع آب جنوب تهران بازسازی شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۱:۳۲
کد خبر: ۹۲۸۹۷۹
۸۵۰۰ متراز شبکه توزیع آب جنوب تهران بازسازی شد
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: ۸۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون در جنوب پایتخت بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرشاد صبحی جلوگیری از هدررفت آب را یکی از برنامه‌های اصلی آبفای منطقه ۶ عنوان کرد و افزود: سالانه باید ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر از خطوط انتقال آب شرب جنوب تهران بازسازی شود که از ابتدای امسال تاکنون با تمام محدودیت‌های مالی، بیش از نیمی از برنامه انجام شده است و از ابتدای سال تاکنون سه کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

صبحی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مشترکان شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران به شبکه فاضلاب شهری متصل هستند، گفت: این شرکت سال ۱۳۷۶ برای نخستین بار شبکه فاضلاب را در محله ۱۳ آبان ایجاد کرد و تاکنون در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

او با بیان اینکه آبفای منطقه ۶ تهران بخش عمده جنوب تهران از جمله مناطق ۱۹، ۱۶، ۲۰ و ۱۵ شهرداری را زیر پوشش دارد، گفت: این شرکت با داشتن ۱۵۰۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب، حدود ۱۰۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ارائه خدمات در دو حوزه شهری تهران و پنج شهر جنوبی استان تهران از بزرگ‌ترین شرکت‌های آبفای استان تهران محسوب می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران با دارا بودن ۲۵۰ هزار مشترک خانگی در حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم کلان‌شهر تهران و پنج شهر کهریزک، باقرشهر، حسن آباد فشافویه، قیامدشت و خاورشهر را زیر پوشش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز