به میزبانی شورای اسلامی شهرکهریزک برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۵:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۲۸۰
جلسه هم اندیشی ائمه جماعات
نشست هم اندیشی ائمه جماعات و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک با حضور امام جمعه محترم، بخشدار و شهردار کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ امیر هادی نژاد؛ رییس شورای اسلامی شهر کهریزک با اعلام این خبر گفت: جلسات هم اندیشی با اقشار مختلف شهر ازجمله ائمه جماعات به طور مستمر و فصلی و با هدف انتقال مشکلات و موضوعات مهم شهر به مسئولان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کهریزک برگزار می شود.

وی در تکمیل این خبر گفت: در این جلسه ائمه جماعات مشکلات فیزیکی شهر، معضلات اجتماعی و مطالبات به حق شهروندان را به مسئولان مربوطه اعلام کردند و در این جلسه راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات و پیشگیری از معضلات اجتماعی مورد هم اندیشی و بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در ادامه به نقش مشورتی و تاثیر گذار ائمه جماعات گفت: ائمه محترم جماعات مساجد شهر به دلیل ارتباط مستمر و چهره به چهره با نمازگزاران به راحتی از مطالبه آنان باخبرند و این عزیزان به عنوان‌پل ارتباطی شورا و شهروندان می توانند نقش ارزنده ای در رفع و تعدیل معضلات شهر ایفا کنند.

شاخص ترین موضوعات مطرح شده در این جلسات افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی محلات، بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشورتی در خصوص ارتقای آگاهی و دانش شهروندان در حوزه رعایت حقوق شهروندی و... بود.

وی در پایان به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک از ائمه جماعات قدردانی به عمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز