انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در شهرستان اسلامشهر

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۳:۴۹
کد خبر: ۹۳۲۲۶۰
انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات در شهرستان اسلامشهر
با برگزاری جلسه ای به ریاست فرماندار شهرستان اسلامشهر اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسلامشهر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه که حجت الاسلام نوروزپور رئیس هیئت نظارت شهرستان نیز حضور داشت مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری قرار داریم، برگزاری باشکوه انتخابات، صیانت از آرای مردم و رعایت اصل بی‌طرفی از وظایف مهم مجریان انتخابات به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم از وظایف دیگر مجریان برگزاری انتخابات است و امیدواریم با همدلی و همراهی هیئت‌های اجرایی و نظارت، بتوانیم به بهترین نحو ممکن دو انتخابات آتی را در شهرستان برگزار کنیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: افرادی که در این جلسه به عنوان معتمدین هیات اجرایی انتخاب می شوند باید با احساس مسئولیت بالا و رعایت کامل بی طرفی در اجرای قوانین و مقررات، مجریان برگزاری انتخابات را یاری دهند.

وی با بیان اینکه اعضای هیات اجرایی باید با هیات نظارت نیز همراهی لازم را داشته باشند، افزود: اگر اعضای هیات اجرایی آمادگی کافی داشته باشند می توانیم انتخاباتی بسیار خوب و بدون حاشیه را در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار کنیم.

گفتنی است پس از رأی‌گیری از اعضای معتمدین هیئت اجرایی، وحید مهرپویان طارانی، سید عزیز غفاری، حسن ابراهیمی، حجت الاسلام علی مهدوی، اورینب مسرور، اکبر یونسی، نسرین ذوالقدر و ابوالفضل جعفری به عنوان هشت عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند.

345

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز