مدیر عامل فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان:

ایجاد پایگاه فوتبال ساحلی در آفریقا از برنامه های اصلی من بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۵:۵۰
کد خبر: ۹۳۵۷۵۳
ایجاد پایگاه فوتبال ساحلی در آفریقا از برنامه های اصلی من بود
تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان با مدیریت دکترگابریل محققی توانست با ایجاد پایگاه فوتبال ساحلی در کشور سنگال شهر داکار اولین تمرین خود را برگزار نماید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان با مدیریت  ایرانی از سال 2013 در کشور آلمان شروع به فعالیت کرد، که در ادامه توانست جزء قدرت های برتر فوتبال ساحلی در آلمان محسوب شود و در رنکینگ جدید فیفا در سال 2019 در رده سی و ششم فوتبال ساحلی جهان قرار گیرد، و در حال حاضر در داکار پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور سنگال پایگاه باشگاه رئال مونستر آلمان راه اندازی نماید.

در همین خصوص، دکتر گابریل محققی مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با برنا ایجاد پایگاه فوتبال ساحلی در کشور سنگال شهر داکار بعد از دوسال، با هدف کشف استعدادهای نهفته در این کشور را از برنامه های اصلی خود اعلام کرد.

وی افزود، کشور سنگال و خصوصا شهر داکار از استعداد های خوبی بهره مند بوده و روسای فدراسیون فوتبال این کشور کمک های فراوانی طی دو سال اخیر انجام دادند تا این مرکز ایجاد شود  تاشاهد ظهور بازیکنان ارزنده ای از این منطقه باشیم.

مدیرعامل باشگاه رئال مونستر آلمان تاکید کرد: با این اقدامات در تلاش هستیم با ایجاد تحول فوتبال ساحلی در سنگال بتوانیم این رشته را بیشتر توسعه دهیم. و بازیکنان ارزنده ایی را به سایر کشورهای جهان معرفی نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز