استاد سالاریان تاکید کرد:

حمایت شورای پنجم از گسترش اماکن ورزشی و تجلیل از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۷:۰۴:۵۱
کد خبر: ۹۳۷۰۲۲
حمایت شورای پنجم از گسترش اماکن ورزشی و تجلیل از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی
کمیسیون فرهنگی ورزشی و بانوان شورای شهر اسلامشهر از سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در سومین جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی و بانوان شورای اسلامی شهراسلامشهر از سجاد گنج زاده قهرمان کاراته جهان در سال 2019 تقدیر به عمل آمد.

استاد مصطفی سالاریان رئیس شورای شهراسلامشهر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین، عملکرد شورای پنجم در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اسلامشهری را مثبت ارزیابی و افزود: اعضای شورای پنجم نگاه ویژه ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی دارند. در این راستا با مصوبه شورا تراکم تجاری و مسکونی سیار به این عزیزان تعلق گرفت.

استاد سالاریان با اشاره به اینکه رسیدن به قهرمانی در سطح جهان کار بسیار سخت است و نیاز به تلاش بسیار دارد، اظهار داشت: امثال آقای گنج زاده باعث افتخار شهر و ایران اسلامی هستند. قطعا وی برای ادامه راه و رسیدن به المپیک باید تلاش و تمرینات سختی را پشت سر بگذارد. یک قهرمان در سطح جهانی نباید دغدغه های دیگری غیر از ورزش داشته باشد.

گفتنی است در ادامه اعضای این کمیسیون بر حمایت همه جانبه شورای پنجم از قهرمانان ورزشی تاکید کردند.

نسبت به شهر خودم اسلامشهر، تعصب خاصی دارم

سجاد گنج زاده در سخنانی خواستار حمایت همه مسئولان از ورزشکاران اسلامشهری شد و گفت: در حال حاضر ورزشکاران اسلامشهری در سطح کشور در رده های مختلف سنی جایگاه ویژه ای کسب کرده اند، اما در حال حاضر ظرفیت و پتانسیل  بالقوه خیلی بیشتر از جایگاه امروزی است. برای رسیدن و ماندن در جایگاه قهرمانی، ورزشکاران نمی توانند به فعالیت های دیگری بپردازند لذا لازم است تمام ارگان ها و سازمان ها به حمایت از ورزشکاران بپردازند. 

دارنده بالاترین رنکینگ جهانی کاراته در سال 2019 با بیان اینکه نسبت به شهر اسلامشهر تعصب خاصی دارد، عنوان کرد: بنده نسبت به شهر اسلامشهر تعصب و غیرت خاصی دارم و در آینده نزدیک با راه اندازی پایگاه قهرمانی کاراته سعی خواهم کرد دین خود را ادا نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز